Górnik Zabrze wygrywa z Lechią Gdańsk i ogłasza nowego sponsora – Corendon Airlines
Sezon PKO BP Ekstraklasy ruszył na pełnych obrotach, a Górnik Zabrze nie mógł wymarzyć sobie lepszego początku – trzy punkty, pełne trybuny i ogłoszenie nowego sponsora. Zabrze łączy piłkę z przestworzami, a Podolski znowu gra pierwsze skrzypce, tym razem także poza boiskiem.

Letni mecz, pełny stadion, gorąca atmosfera – Zabrze znów żyje piłką.
W 1. kolejce nowego sezonu Ekstraklasy Górnik Zabrze pokonał Lechię Gdańsk 2:1. Zwycięstwo nie tylko cieszy kibiców, ale też zwiastuje nowy rozdział marketingowy dla klubu. Bo co ma wspólnego śląska drużyna z tureckimi liniami lotniczymi? Okazuje się – całkiem sporo.
W upalne niedzielne popołudnie, przy ponad 24 800 widzach, Górnik zagrał solidny mecz. Kamil Lukoszek otworzył wynik w 33. minucie, a Jarosław Kubicki podwyższył prowadzenie po godzinie gry. Lechia próbowała wrócić do gry, ale trafienie Rifeta Kapicia z rzutu karnego w 88. minucie to było za mało, by urwać punkty gospodarzom.
Wynik 2:1 może nie oddaje w pełni zaciętości spotkania – posiadanie piłki 52% do 48%, strzały celne po równo – ale to Górnik był bardziej zdeterminowany, szczególnie w defensywie.
Corendon Airlines – sponsor z niespodzianką
Jeszcze zanim opadły emocje pomeczowe, na konferencji prasowej Górnik ogłosił podpisanie umowy sponsorskiej z Corendon Airlines – tureckimi liniami lotniczymi znanymi m.in. z połączeń wakacyjnych.
Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27 i obejmuje widoczną obecność marki: logo na spodenkach meczowych, branding stadionu oraz wspólną komunikację w mediach społecznościowych.
To nie wszystko – marka przygotowała dla kibiców dodatkowe atrakcje, jak radar siły strzału (Power Shoot Radar), konkursy i nagrody. A kto wspierał wydarzenie z pełnym zaangażowaniem? Oczywiście Lukas Podolski – były zawodnik Galatasaray, a dziś twarz Górnika i łącznik z tureckim rynkiem. Corendon Airlines nie ukrywa, że inwestuje w sport, by trafić do serc kibiców i budować swoją obecność na polskim rynku. Górnik, jako klub z bogatą historią i wiernymi fanami, to dla nich idealny partner.
W tym sezonie będzie można spodziewać się kolejnych wspólnych akcji marketingowych, a kibice już teraz chwalą świeżość i nową energię wokół klubu.
Start sezonu to nie tylko wynik – to emocje, frekwencja, nowi sponsorzy i świeże pomysły. Górnik pokazał, że nie tylko potrafi wygrać na boisku, ale też działać z rozmachem poza nim. Czy Zabrze stanie się w tym sezonie „lotniskiem do sukcesu”? Początek wygląda obiecująco.
Twój komentarz został przesłany do moderacji i nie jest jeszcze widoczny.
Sprawdzamy, czy spełnia zasady naszego regulaminu. Dziękujemy za zrozumienie!

Hulk Hogan nie żyje – świat żegna ikonę wrestlingu i popkultury

Mariusz Pudzianowski kończy karierę? Wszystko na to wskazuje

Usyk nokautuje Dubois w 5. rundzie i pieczętuje status legendy

Po nazwisku i po pysku - czyli jak Robert Ruchała wytłumaczył kolegom z oktagonu znaczenie swojego nazwiska

AI przewidziała, jak będzie wyglądała reprezentacja Polski na Mistrzostwach Świata 2030