Marka CKM
CKM to polska marka, która pojawiła się w 1998 roku i przez lata była symbolem męskiego punktu widzenia – dowcipnego, popkulturowego, hobbystycznego, upiększonego zdjęciami gwiazd i modelek.
Papierowa formuła magazynu zniknęła z rynku w 2019 roku, ale serwis CKM.PL powstały w 2007 rok nadal budzi zainteresowanie wśród męskiej populacji Polaków. Wraz z pojawieniem się nowego właściciela CKM, wydawnictwa New Media Wave, CKM rozpoczyna dzisiaj swój nowy rozdział i prezentuje nową formułę - zarówno w internecie jak i w okazjonalnych wydawnictwach printowych.
Nowy serwis CKM jest jak Marty McFly, bohater „Powrotu do Przyszłości”, porusza się w czasie, można z nim zanurzyć się w historii męskiego postrzegania świata (opartej na kultowym magazynie) jak i poznawać aktualne tematy interesujące nowoczesnego mężczyznę. Nowy CKM przenosi się także do przyszłości i zapowiada nadchodzące trendy. A swoją przyszłość zaczyna właśnie relaunchem CKM.PL