Szukaj

DZIEWCZYNY Polskie WAGs

Polskie WAGs

Tomek Makowski/ fot.Instagram
22.06.2016
Kopiuj link
Polskie WAGs
istock-807796050-adb596e6e23ac218ff5dd97463cf4c1e_d2c0dc

Jeśli waszym przyszłorocznym celem wakacyjnym była Rosja, to mamy dla was złą wiadomość – jeżeli jeszcze nie macie biletów do naszych wschodnich sąsiadów, to raczej będziecie mieli spory problem, by je zdobyć. Bo choć piłkarskie święto na dobre rozpocznie się dopiero 14 czerwca, to już dziś widać nastroje (czytaj: szaleństwo), które panują wśród kibiców. Zwłaszcza polskich.

Skyscanner zbadał bowiem, że od 1 grudnia, czyli od dnia losowania grup do piłkarskich mistrzostw świata, zainteresowanie lotami do Rosji w terminie między 14 czerwca a 15 lipca wzrosło wśród Polaków aż 50-krotnie. Polacy masowo zaczęli wyszukiwać połączenia do naszych wschodnich sąsiadów i stali się numerem jeden pod względem wzrostu wyszukiwań. Wśród krajów, których piłkarscy kibice byli równie podekscytowani i tłumnie rzucili się na bilety, znalazły się m.in.:

2. Szwecja – 47-krotny wzrost zainteresowania
3. Szwajcaria – 20-krotny wzrost zainteresowania
4. Anglia – 14-krotny wzrost zainteresowania
5. Niemcy – 13-krotny wzrost zainteresowania

Czyżby więc oznaczało to, że Polakom udało się zdobyć najwięcej biletów na mundial?

ZOBACZ TEŻ POLSKIE WAGs:

Autor Tomek Makowski/ fot.Instagram
Źródło -
Data dodania 22.06.2016
Aktualizacja -
Kopiuj link
NEWSLETTER
Zapisując się na nasz newsletter akceptujesz Regulamin i Politykę prywatności
KOMENTARZE (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest CKM.PL, który przetwarza je w celu realizacji umowy – regulaminu zamieszczania komentarzy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania – szczegóły i sposób realizacji tych praw znajdziesz w polityce prywatności. Serwis chroniony jest przez reCAPTCHA – obowiązuje Polityka prywatności Google i Warunki korzystania z usługi.