Basista zespołu Turnstile, Franz Lyons, nową twarzą kampanii GUESS JEANS
Franz Lyons, basista nominowanego do nagrody Grammy amerykańskiego zespołu hardcore punk Turnstile, został ogłoszony nową twarzą kampanii GUESS JEANS i oficjalnie dołączył do świata denimu.

Franz Lyons – muzyczny buntownik w denimowym wydaniu GUESS JEANS
Z pełnym energii basistą Turnstile przed obiektywem – nie potrzeba wiele więcej. Muzyk został uchwycony przez Liama MacRae na czystym, minimalistycznym tle, prezentując klasyczne elementy kolekcji GUESS JEANS. Z Franzem Lyonsem na pierwszym planie, marka umacnia swoją pozycję kulturowego pioniera i promotora talentów. Autorem koncepcji kampanii jest Nicolai Marciano, Chief New Business Development Officer.
Zespół Turnstile zyskał uznanie w branży muzycznej dzięki albumowi Glow On, który przyniósł im nominację do Grammy i uplasował ich w czołówce współczesnej sceny muzycznej. Współpraca Franza z GUESS JEANS podkreśla jego unikalny styl i świadczy o zaangażowaniu brandu w różnorodność kulturowych form wyrazu.
Franz pojawił się w najnowszym teledysku do utworu „BIRDS” z drugiego albumu Turnstile Never Enough, ubrany w pełen zestaw GUESS JEANS z aktualnej kampanii. Latem muzyk wyruszy w trasę koncertową po Europie, promując nowy album, a jego występy zaplanowane są na najbardziej znanych festiwalach na świecie, takich jak Glastonbury i Primavera.

Nowa kampania, nowy rozdział – GUESS JEANS stawia na młodych liderów kultury
Kampania podkreśla bogate dziedzictwo GUESS JEANS w tworzeniu kultowych projektów wizerunkowych. Franz został sfotografowany w klasycznych jeansach G18 o luźnym kroju, w dwóch odcieniach denimu, bomberce oraz dopasowanej, długiej koszuli jeansowej. Wszystkie zdjęcia wykonał Liam MacRae, fotograf z Los Angeles, znany ze współpracy z takimi markami jak Stüssy i Stone Island.
Kontynuując tradycję prezentowania przyszłych liderów świata mody, sztuki, muzyki i kultury, GUESS JEANS przedstawia Franza Lyonsa jako najnowszego członka swojego kreatywnego uniwersum. Kampania startuje globalnie i obejmie billboardy oraz media społecznościowe na całym świecie.
Franz dołącza tym samym do grona utalentowanych ambasadorów GUESS JEANS, takich jak: Brent Faiyaz, Beabadoobee, Kai-Isaiah Jamal, Gene Gallagher, Iris Law i Trent Alexander-Arnold.

Twój komentarz został przesłany do moderacji i nie jest jeszcze widoczny.
Sprawdzamy, czy spełnia zasady naszego regulaminu. Dziękujemy za zrozumienie!
Europosłanka nie miała litości dla Nawrockiego. Prezydent natychmiast zareagował, wystarczyły dwa słowa
Nie żyje znany trener. Tragiczne wieści przekazał jego syn
28-latek wyszedł tylko na spacer z psem. Doszło do tragedii, Paweł już nie wróci do domu
W tej sieci Polacy zrobią zakupy najtaniej. To nie Lidl ani Biedronka
Dramat w polskim hotelu, ludzie uciekali w popłochu. Nie żyje jedna osoba

