Basista zespołu Turnstile, Franz Lyons, nową twarzą kampanii GUESS JEANS
Franz Lyons, basista nominowanego do nagrody Grammy amerykańskiego zespołu hardcore punk Turnstile, został ogłoszony nową twarzą kampanii GUESS JEANS i oficjalnie dołączył do świata denimu.

Franz Lyons – muzyczny buntownik w denimowym wydaniu GUESS JEANS
Z pełnym energii basistą Turnstile przed obiektywem – nie potrzeba wiele więcej. Muzyk został uchwycony przez Liama MacRae na czystym, minimalistycznym tle, prezentując klasyczne elementy kolekcji GUESS JEANS. Z Franzem Lyonsem na pierwszym planie, marka umacnia swoją pozycję kulturowego pioniera i promotora talentów. Autorem koncepcji kampanii jest Nicolai Marciano, Chief New Business Development Officer.
Zespół Turnstile zyskał uznanie w branży muzycznej dzięki albumowi Glow On, który przyniósł im nominację do Grammy i uplasował ich w czołówce współczesnej sceny muzycznej. Współpraca Franza z GUESS JEANS podkreśla jego unikalny styl i świadczy o zaangażowaniu brandu w różnorodność kulturowych form wyrazu.
Franz pojawił się w najnowszym teledysku do utworu „BIRDS” z drugiego albumu Turnstile Never Enough, ubrany w pełen zestaw GUESS JEANS z aktualnej kampanii. Latem muzyk wyruszy w trasę koncertową po Europie, promując nowy album, a jego występy zaplanowane są na najbardziej znanych festiwalach na świecie, takich jak Glastonbury i Primavera.

Nowa kampania, nowy rozdział – GUESS JEANS stawia na młodych liderów kultury
Kampania podkreśla bogate dziedzictwo GUESS JEANS w tworzeniu kultowych projektów wizerunkowych. Franz został sfotografowany w klasycznych jeansach G18 o luźnym kroju, w dwóch odcieniach denimu, bomberce oraz dopasowanej, długiej koszuli jeansowej. Wszystkie zdjęcia wykonał Liam MacRae, fotograf z Los Angeles, znany ze współpracy z takimi markami jak Stüssy i Stone Island.
Kontynuując tradycję prezentowania przyszłych liderów świata mody, sztuki, muzyki i kultury, GUESS JEANS przedstawia Franza Lyonsa jako najnowszego członka swojego kreatywnego uniwersum. Kampania startuje globalnie i obejmie billboardy oraz media społecznościowe na całym świecie.
Franz dołącza tym samym do grona utalentowanych ambasadorów GUESS JEANS, takich jak: Brent Faiyaz, Beabadoobee, Kai-Isaiah Jamal, Gene Gallagher, Iris Law i Trent Alexander-Arnold.

Twój komentarz został przesłany do moderacji i nie jest jeszcze widoczny.
Sprawdzamy, czy spełnia zasady naszego regulaminu. Dziękujemy za zrozumienie!

"Środa, dzień... cringu?" — Kaktus ląduje w marketingowej pułapce

Pan Irek z Chorzowa i siła internetu. Jak stał się najbardziej popularnym taksówkarzem w Polsce?

Właśnie ruszyła sprzedaż preorderu najnowszej płyty Quebonafide. Album „Północ/Południe” jest dostępny w dwóch wersjach!

Policjantka chciała porozwozić znajomych po imprezie. Zapomniała że sama piła.

Polacy wracają do kraju – koniec epoki masowej emigracji?