Silvia Caruso: włoska piękność

Od zawsze whisky kojarzyła się z typowo męskim alkoholem, którego kobiety raczej unikały. Popularna marka Johnnie Walker postanowiła to jednak zmienić i zachęć również panie do cieszenia się tym szlachetnym trunkiem.
Ma w tym pomóc Jane Walker, czyli damska wersja Johnnie’ego Walkera Black Label. Jane od swojego męskiego odpowiednika różni się nie tylko etykietą i logo (kobieta w charakterystycznym cylindrze, fraku i z laseczką), ale także smakiem. „Janka Wędrowniczka” ma być łagodniejsza, delikatniejsza i nieco słodsza, z wyczuwalnymi nutami miodu, cynamonu i jabłka.
Damska whisky ma jednak nie tylko zachęcić większą rzeszę pań do picia tego alkoholu, ale także wesprzeć ruchy feministyczne – od każdej sprzedanej butelki Jane właściciel całej marki przekaże 1 dolara na konto organizacji pozarządowych walczących o prawa kobiet. Łącznie koncern planuje przekazać aż 250 tys. dolarów. Oczywiście pod warunkiem, że sprzeda się tyle butelek „Janki”.
A propos pieniędzy. Butelka Jane Walker ma kosztować dokładnie tyle, ile Johnnie Walker Black Label, czyli ok. 100 zł. Na rynku pojawi się zaś na początku marca, w okolicach Dnia Kobiet.
ZOBACZ TEŻ GALERIĘ PIĘKNEJ DAMY:

1
z 10
Więcej zdjęć poniżej
Silvia Caruso

2
z 10
Silvia Caruso

3
z 10
Silvia Caruso

4
z 10
Silvia Caruso

5
z 10
Silvia Caruso

6
z 10
Silvia Caruso

7
z 10
Silvia Caruso

8
z 10
Silvia Caruso

9
z 10
Silvia Caruso

10
z 10
Silvia Caruso
Przeczytaj także
KOMENTARZE (0)
Twój komentarz został przesłany do moderacji i nie jest jeszcze widoczny.
Sprawdzamy, czy spełnia zasady naszego regulaminu. Dziękujemy za zrozumienie!
TAGI
TRENDUJĄCE

Kara Del Toro - modelka i bizneswomen nazywana "królową dekoltu"

Georgina Rodríguez – czy to najbardziej popularna WAGs na świecie?

Sommer Ray - czy to najpiękniejsza DJ-ka świata?

Piękniejsza strona rapu - która raperka jest najładniejsza?

Jak można być tak ładną? Emily Ratajkowski znowu gra nie fair…