Sinsay pilnie apeluje do klientów o zwrot popularnego produktu. Może być zagrożeniem dla zdrowia
Sinsay pilnie wycofuje popularny kubek. W oświadczeniu przekazano, że produkt nie spełnia norm kontaktu z żywnością i może być niebezpieczny dla zdrowia. Sieć zwróci pieniądze swoim klientom za wadliwy towar.

fot. Pixabay/ @jarmoluk
Sinsay pilnie apeluje do swoich klientów
Sieć Sinsay wydała we wtorek pilne ostrzeżenie dotyczące jednego ze sprzedawanych produktów. Sklep prosi klientów o zwrot kubka z jesiennym motywem (indeks: 578ES-MLC).
"Sinsay wycofuje produkt o indeksie 578ES-MLC (...) Istnieje prawdopodobieństwo, że produkt nie spełnia norm kontaktu z żywnością (...)" - czytamy m.in. w oświadczeniu sklepu.
Jak poinformowano, korzystanie z tego artykułu może stanowić zagrożenie dla zdrowia z powodu podejrzenia przekroczenia dopuszczalnych norm zawartości kadmu i ołowiu. Klienci, którzy posiadają wskazany produkt, proszeni są o jego zwrócenie do sklepu.
Sinsay prosi o zwrot kubka
Jak informuje sieć, istnieje ryzyko, że kubek nie spełnia wymogów dotyczących kontaktu z żywnością. Produkt był dostępny zarówno w sklepach stacjonarnych Sinsay, jak i w sprzedaży online.
Klienci, którzy kupili go w salonach, mogą zwrócić go w dowolnym sklepie sieci. W przypadku braku paragonu pracownik poprosi o wypełnienie formularza, który umożliwi dokonanie zwrotu.
Jeśli kubek został zakupiony online, wówczas można dokonać zwrotu poprzez konto klienta, lub przynieść go do stacjonarnego sklepu.
Sinsay apeluje o rozsyłanie informacji
Klientom przysługuje zwrot pełnej kwoty zapłaconej za produkt. W oficjalnym oświadczeniu sieć przeprosiła za wszelkie niedogodności i poprosiła o przekazanie informacji dalej — szczególnie w sytuacjach, gdy kubek mógł być podarowany komuś w prezencie lub pożyczony. Sinsay apeluje, aby dotrzeć z komunikatem do jak największej liczby użytkowników.
Twój komentarz został przesłany do moderacji i nie jest jeszcze widoczny.
Sprawdzamy, czy spełnia zasady naszego regulaminu. Dziękujemy za zrozumienie!

