Szukaj

LIFESTYLE Rodowita wystartowała z nową kampanią: "POCZUJ DZIKIE ORZEŹWIENIE"

Rodowita wystartowała z nową kampanią: "POCZUJ DZIKIE ORZEŹWIENIE"

Materiał prasowy
08.07.2025
Kopiuj link

W ramach kampanii powstał nowy koncept kreatywny oraz hasło podkreślające orzeźwienie, dzięki mocnemu nagazowaniu wody Rodowita.

Rodowita 1

Nowy komunikacja ukazuje Rodowitą Gazowaną jako siłę dzikiej natury, którą uosabia wodny wilk, powstający z rozbryzgów wody - silny i zapamiętywany wizualny symbol dzikiej, natury i orzeźwienia. Dynamiczna komunikacja ma na celu budowanie świadomości potencjału linii gazowanej oraz zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po naturalną, wodę mineralną Rodowita Gazowana.

 

„Kampania została poprzedzona badaniami konsumenckimi, w których zwłaszcza mężczyźni, deklarują, że widzą w wodzie gazowanej coś znacznie więcej niż tylko nawodnienie – poszukują konkretnego, mocnego orzeźwienia, ochłodzenia i impulsu do resetu przed kolejnym działaniem, zarówno w domu, jak i poza nim – komentuje Anna Klavina, Marketing Manager marki. Mamy nadzieję, że dzięki naszej kampanii, konsumenci wybiorą Rodowitą Gazowaną – zdrowszą alternatywę dla słodkich, gazowanych napojów. Tym samym zachęcimy ich do budowania zdrowych nawyków i zdrowego stylu życia.”

 

 

Nowy spot wideo emitowany będzie w największych platformach digitalowych: You Tube, Facebook, TikTok, Instagram, player.pl, polsatgo.pl, vod.tvp.pl. W ramach kampanii marka zaplanowała również kampanię outdoorową na nośnikach OOH w przestrzeni miejskiej w głównych miastach Polski.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Heart&Brain. Spot w reżyserii Tomka Kapuścińskiego został zrealizowany przez dom produkcyjny OTO Film, wraz ze studiem postprodukcyjnym Orka.

Rodowita 2 (1)
Autor Materiał prasowy
Źródło Rodowita
Data dodania 08.07.2025
Aktualizacja 13.07.2025
Kopiuj link
NEWSLETTER
Zapisując się na nasz newsletter akceptujesz Regulamin i Politykę prywatności
KOMENTARZE (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest CKM.PL, który przetwarza je w celu realizacji umowy – regulaminu zamieszczania komentarzy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania – szczegóły i sposób realizacji tych praw znajdziesz w polityce prywatności. Serwis chroniony jest przez reCAPTCHA – obowiązuje Polityka prywatności Google i Warunki korzystania z usługi.