Szukaj

LIFESTYLE New Balance x Rosalia

New Balance x Rosalia

Materiał prasowy
10.07.2025
Kopiuj link

Zdobywczyni nagrody Grammy, piosenkarka, autorka tekstów, producentka i ikona stylu dołącza do grona ambasadorów marki New Balance. Jej świadoma i odważna twórczość łączy ruch, muzykę i styl, tworząc kulturę o globalnym zasięgu. Nagradzana artystka jest bohaterką kampanii, której towarzyszy premiera modelu 204L, będąca kolejnym zdecydowanym krokiem marki w świecie high fashion.

NewBalance_NewBalanceExterior

Rosalia jest uosobieniem idei niezależności, która od 1906 roku przyświeca marce New Balance. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy powitać ją w naszej rodzinie – doceniając jej kreatywność, indywidualność i odwagę w łamaniu konwencji. Rosalia to nie tylko globalna ikona kultury – to artystka, która nie podąża za trendami, lecz sama je kreuje. Razem napiszemy zasady na nowo, tworząc strategię skoncentrowaną na produkcie i storytellingu, opartą na łączącym nas nieszablonowym podejściu do nowych kierunków rozwoju – mówi Chris Davis, prezes marki i dyrektor ds. marketingu New Balance.

Rosalia jest bohaterką pięcioodcinkowej kampanii New Balance, której kolejne rozdziały odsłaniają różne oblicza, składające się na jej tożsamość. Opowieść zaczyna się w siedzibie New Balance w Bostonie skąd Rosalia rusza do Nowego Jorku z tajemniczą paczką. Narracja budowana jest za pomocą wyrazistych obrazów i symbolicznych detali. Zawartością przesyłki okazuje się obraz z logo New Balance x Rosalia – mocny wizualny symbol artystycznego sojuszu. W każdej części kampanii artystka jednoznacznie pokazuje, że nie boi się przełamywać barier i dzielić swoją unikalną wizją współpracy z globalną marką sportową.

 

New_Balance_THE_ENTRANCE

Kampania obejmuje także premierę modelu Rosalia New Balance 204L – najnowszych butów z kolekcji lifestyle’owej, które łączą elegancki, niskoprofilowy styl retro z wysokiej jakości zamszem oraz zaawansowaną technologią inspirowaną stylistyką lat 2000. Model 204L zadebiutuje w lipcu we wszystkich kanałach sprzedaży New Balance.

Od zawsze byłam fanką New Balance, dlatego współpraca z tą marką to dla mnie coś naprawdę wyjątkowego. Uwielbiam to, w jaki sposób New Balance zbliżył do siebie sport i kulturę w ostatnich latach. Jestem ogromnie podekscytowana i wdzięczna, że mogę zostać ambasadorką marki – mówi Rosalia.

Kampania rusza została zrealizowana przez agencję kreatywną American Haiku, w reżyserii Alexa Pragera, ze zdjęciami autorstwa laureata Oscara Roberta Elswita („Magnolia”, „Aż poleje się krew”, „Ripley”).

newbalance9
Autor Materiał prasowy
Źródło -
Data dodania 10.07.2025
Aktualizacja 14.07.2025
Kopiuj link
NEWSLETTER
Zapisując się na nasz newsletter akceptujesz Regulamin i Politykę prywatności
KOMENTARZE (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest CKM.PL, który przetwarza je w celu realizacji umowy – regulaminu zamieszczania komentarzy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania – szczegóły i sposób realizacji tych praw znajdziesz w polityce prywatności. Serwis chroniony jest przez reCAPTCHA – obowiązuje Polityka prywatności Google i Warunki korzystania z usługi.