Masowa awaria w PKO BP i BLIK. Bank wydał komunikat
W sobotę, 6 grudnia 2025 roku, klienci PKO Banku Polskiego doświadczyli poważnych problemów z dostępem do usług bankowych. Awaria dotknęła wielu funkcji, co spowodowało lawinę zgłoszeń od użytkowników. Bank wydał komunikat w tej sprawie.

Awaria w PKO BP
Według doniesień, najbardziej ucierpiała aplikacja mobilna (m.in. logowanie), a także możliwość realizacji płatności i operacji online. Wiele osób nie mogło zalogować się na konto, co skutkowało problemami z wykonaniem podstawowych operacji.
Użytkownicy zgłaszali awarię
Z relacji klientów — m.in. z portalu monitorującego status usług — wynikało, że aplikacja uniemożliwiała logowanie, a usługi takie jak płatności kartą czy transakcje online były zablokowane.
Jednocześnie PKO BP zapewniał, że pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności, a problemy mają charakter techniczny.
PKO BP wydał komunikat ws. awarii
Przed godziną 16.00 bank poinformował o zakończeniu awarii. "Występowały utrudnienia w korzystaniu z BLIK oraz płatnościami na telefon do i z innych banków. Płatności zbliżeniowe telefonem działały cały czas bez zakłóceń, klienci mogli zalogować się do aplikacji. Przepraszamy wszystkich klientów za utrudnienia" - przekazała biznesowej redakcji tvn24.pl Aneta Styrnik-Chaber z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO BP.
Twój komentarz został przesłany do moderacji i nie jest jeszcze widoczny.
Sprawdzamy, czy spełnia zasady naszego regulaminu. Dziękujemy za zrozumienie!

