Jessica Goicoechea – modelka i właścicielka marki ze strojami kąpielowymi
Zaczynała od wrzucania zdjęć na Instagrama, a dziś jej nazwisko jest znane w całym świecie. Jessica Goicoechea potrafiła przekuć popularność w sieci w naprawdę niezły biznes – w końcu stworzyła markę kostiumów kąpielowych, które promuje na własnym ciele. W efekcie mężczyźni chętnie klikają, kobiety kupują, a sama Jessica konsekwentnie buduje status jednej z najciekawszych influencerek modowych.

fot. Jessica Goicoechea/ Instagram
Katalońska piękność
Urodziła się w Barcelonie i od najmłodszych lat marzyła o karierze modelki. Zaczynała od lokalnych sesji zdjęciowych, potem trafiła do większych kampanii modowych, a jej twarz można było zobaczyć choćby w Vogue España. W pewnym momencie doszła jednak do wniosku, że zamiast być jedynie ozdobą cudzych projektów, woli budować własną markę – tak narodziło się GOI Swimwear, marka strojów kąpielowych, którą Jessica tworzy, pokazuje i sprzedaje. To nie tylko biznes, ale też sposób, by mieć pełną kontrolę nad tym, jak chce być postrzegana.

Jej marka to poważny projekt biznesowy
GOI Swimwear nie jest jednorazowym kaprysem modelki, tylko rozpoznawalnym brandem. Produkcja odbywa się głównie w Hiszpanii i Portugalii, co Jessica często podkreśla w wywiadach. Dla niej to kwestia dumy z lokalnego rzemiosła.

Inspiruje się latami 90.
Vogue España przygotował materiał, w którym Jessica zdradziła swoje inspiracje modowe. Mówiła o fascynacji estetyką lat 90.

Nie owija w bawełnę
W rozmowie z METAL Magazine przyznała, że media społecznościowe otworzyły jej drzwi do kariery, ale niosą za sobą też sporo presję. Wspominała, że nie jest fajnie być cały czas "na widoku".

Sama reklamuje swoje bikini
W kampaniach GOI Swimwear to ona najczęściej pozuje w roli modelki. Dzięki temu klienci dostają od razu podgląd, jak projekty wyglądają „w akcji”. To też świetny sposób, by marka i właścicielka zawsze szły w parze.

Współpracuje z innymi markami
Choć ma swoją markę strojów kąpielowych, to jak każda influencerka z dużymi zasięgami bierze też płatne współprace reklamowe. Jest przede wszystkim twarzą hiszpańskiej marki okularów Kaleos.

Instagram to jej żywioł
Jej instagramowy profil obserwują blisko 2 miliony osób, a dodawane zdjęcia zbierają setki polubień. Nie ma co się dziwić - w końcu wrzuca ujęcia z wakacyjnych kurortów oraz przedstawia wiele ciekawych stylówek.

Od influencerki do bizneswoman
Zaczynała jako modelka, później stała się influencerką, a teraz śmiało można do tego dorzucić, że jest bizneswoman. Jej biznes rozwija się znakomicie, ale tutaj trzeba przyznać, że nie było innej opcji.
Wszystkie wykorzystane zdjęcia pochodzą z profilu instagramowego Jessici Goicoechea
Twój komentarz został przesłany do moderacji i nie jest jeszcze widoczny.
Sprawdzamy, czy spełnia zasady naszego regulaminu. Dziękujemy za zrozumienie!

Największa gwiazda niebieskiej platformy dała donate na milion dolarów podczas charytatywnego streama Mr.Beasta

Anna Paul – australijska influencerka, która bryluje w branży kosmetycznej

Maria Luisa Jacobelli – włoska dziennikarka, która czeka na polskie kluby w Lidze Mistrzów

Jak można być tak ładną? Emily Ratajkowski znowu gra nie fair…

Piękniejsza strona rapu - która raperka jest najładniejsza?