Wyszukuj: frazy którekolwiek ze słów
Występuje: w tytule w treści w tytule lub treści

Artykuły (19)

  • Polska Wódka - ikona spotkań i kawał historii

    Polska Wódka - ikona spotkań i kawał historii

    Która legenda rocka zażądała wagonu wódki Wyborowa, co pili pasażerowie pierwszego lotu Concorde'a i jak Polacy lubią konsumować wódkę - na te pytania odpowiada Maciej Starosolski, ambasador marki Wyborowa. Czy Polacy znają kulturę serwowania wódki? Znamy pewne utarte sformułowania, ale czy na pewno są one słuszne?Maciej…
  • Nowa inspiracja JIMKA

    Nowa inspiracja JIMKA

    Kompozytor i producent muzyczny, Radzimir Dębski w ramach projektu #SłuchajMiasta, stworzył utwór „3 cities”, któremu patronuje Wyborowa. To, co połączyło JIMKA i markę Wyborowa to fascynacja nocnym życiem trzech metropolii – Warszawy, Paryża i Nowego Jorku. Efektem tej współpracy jest utwór oraz klip „3 cities” i…
  • Wyborowa wódeczka

    Wyborowa wódeczka

    Pijesz polskie wódki? I bardzo dobrze! Tak robi cały cywilizowany świat! Nie wierzysz? Zapytaj zagranicznych barmanów Baluj z nami na fejsie Polska wódka Wyborowa już dawno podbiła serca Polaków. Ale czy wiedziałeś, że od pewnego czasu bierze szturmem zagraniczne lokale? Była głównym drinkiem na przyjęciu z okazji rozdania…
  • Nowoczesna ikona - bo kochamy tradycję

    Nowoczesna ikona - bo kochamy tradycję

    Choć każda impreza jest wyjątkowa, to istnieją elementy, które są jak piękne kobiety w filmach o Bondzie i muszą się pojawić. Czerwona szminka, porządna marynarka, paczka znajomych i gwóźdź programu – dobra polska wódka. Trzeba sobie odpowiedzieć na naprawdę ważne pytanie: co ma wspólnego wódka i internet? Wiadomo, że obie…
  • Polska wódka kraftowa obsypana medalami na międzynarodowych konkursach

    Polska wódka kraftowa obsypana medalami na międzynarodowych konkursach

    W końcu nazwa „Wyborowa od Mistrza” zobowiązuje. Aż sześć prestiżowych nagród Wyborowa od Mistrza zdobyła w tym roku podczas międzynarodowych konkursów, w których nagradzane są najlepsze alkohole z całego świata. Polski trunek zyskał uznanie na 3 kontynentach, w konkursach w USA, Chinach, Wielkiej Brytanii, Austrii i…
  • Nowy utwór JIMKA i jego orkiestry marzeń

    Nowy utwór JIMKA i jego orkiestry marzeń

    Jak w jednym utworze połączyć setki różnych dźwięków płynących z fortepianu, elektrycznych skrzypiec, saksofonu i gitary z odgłosem domofonu, rozbijającej się tafli lodu czy pracującej wiertarki? Wie o tym Radzimir Dębski, który wczorajszego wieczoru, wspólnie z laureatami oraz orkiestrą, zaprezentował utwór wieńczący…
  • Wojsko przyciąga

    Wojsko przyciąga

    Człowiek jest zwierzęciem stadnym, choć istnieją również wyjątki od tej reguły. Większość z nas nie potrafi żyć w samotności, do szczęścia potrzebujemy drugiej osoby, z którą moglibyśmy żyć szczęśliwie do końca naszych dni. Partnerka dla mężczyzny to nie tylko żona i matka, to przede wszystkim najlepsza przyjaciółka,…
  • Wyborowa partnerka

    Wyborowa partnerka

    Kiedy kobieta zachodzi w ciążę, to zaczyna się planowanie i zagospodarowywanie przestrzeni przeznaczonej na pokój dziecinny. Przyszli rodzice kupują pierwsze zabawki i malutkie ubranka, kołyskę, łóżeczko, a nawet przewijak. Kiedy dziecko dorasta konieczne jest zakupienie kolejnych rzeczy niezbędnych do jego przewożenia. Fotelik dla…
  • Polska jakość

    Polska jakość

    Jesteś dumny z naszej polskiej wódki? Bardzo dobrze. Teraz ma swój znak Polskie produkty!Podobnie jak szkocka whisky, czy francuski szampan polska wódka może być produkowana jedynie ze ściśle określonych, tradycyjnych i wyłącznie polskich składników, a cały proces produkcji musi zostać przeprowadzony na terenie naszego kraju. Teraz…
  • W tę planszówkę będziecie grać przez cały lockdown. Opcja tylko dla dorosłych

    W tę planszówkę będziecie grać przez cały lockdown. Opcja tylko dla dorosłych

    Lockdown za lockdownem – jak to dźwignąć?! Z pomocą przychodzi Sokół. Kultowa postać polskiego hip hopu ratuje w nietypowy sposób. Coś nam się wydaje, że to będzie nowy polski sposób podejmowania gości na izolacji – butelką i planszówką! Oczywiście gości przyjmujemy tylko tych zaszczepionych lub z negatywnym testem na…
  • "Piłem – nie jadę” - akcja Pernod Ricard Polska

    To już 3 edycja cyklicznych działań Responsib’ALL DAY, która obejmie wszystkich pracowników Pernod Ricard Polska. Celem programu jest ich edukacja w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz przygotowanie ich do roli ambasadorów wartości firmy w tym obszarze. Mimo wielu kampanii społecznych prowadzenie pojazdów po spożyciu…
  • „Jak w górę, to z Mesem!”  Druga odsłona kampanii marki Chivas Regal

    „Jak w górę, to z Mesem!” Druga odsłona kampanii marki Chivas Regal

    W górę nigdy nie idzie się samemu – o tym opowiada kampania marki Chivas Regal, która zwraca uwagę na to, że sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także ludziom, którzy nas wspierają. W kolejnej odsłonie kampanii „Jak w górę to z Wami” marka zaprasza do udziału w konkursie, w którym zachęca uczestników do podzielenia…
  • ABSOLUT Shake It Up 2015

    ABSOLUT Shake It Up 2015

    A myśmy tam byli i to co barmani wymyśli, tośmy pili – bo takie było nasze zadanie zawodowe na najlepszej imprezie barmańskiej ABSOLUT Shake It Up 2015! Absolut Shake It Up 2015 – to już piąta edycja dużego programu edukacyjnego Wyborowa Pernod Ricard. Pod parasolem marki Absolut Vodka barmani z całej Polski mieli okazję spotkać…
  • Pochwała lenistwa

    Pochwała lenistwa

    Nie masz czasu ani ochoty na czasochłonne zabawy barmańskie? Wbijaj na fejsa Sięgnij po gotowego drinka i przelej go do szklanki. Prawdopodobnie i tak nikt nie zauważy różnicy.CANADIAN CLUB DRY0,33 L/9 ZŁLegendarna whisky z Kanady w lekkim, łatwym i przyjemnym miksie z orzeźwiającą limonką. Całość dysponuje 4,8–proc. alkoholowym…
  • Piwo od... producenta whisky

    Piwo od... producenta whisky

    Jameson we współpracy z Pracownią Piwa stworzył wyjątkowego bałtyckiego portera. Mieliśmy okazję go spróbować i musimy przyznać, że nasze kubki smakowe są bardzo zadowolone. Jameson. Tej marki alkoholowej nie trzeba nikomu przedstawiać. Firma znana jest ze swojego zamiłowania do ciekawych eksperymentów, żeby ludziom piło się…
  • Piotr Kędzierski mówi SINE METU!

    Piotr Kędzierski mówi SINE METU!

    Znany dziennikarz radiowy i telewizyjny, prezenter i DJ – Piotr Kędzierski – rozpoczął współpracę z marką whiskey Jameson. W ramach kooperacji popularny „Kędzior” wystąpił w materiale video, w którym tłumaczy co dla niego oznacza SINE METU – łacińskie motto, które od ponad 200 lat towarzyszy whiskey Jameson. Film można…
  • Muzeum Polskiej Wódki oficjalnie otwarte dla zwiedzających

    Muzeum Polskiej Wódki oficjalnie otwarte dla zwiedzających

    Na muzealnej mapie Warszawy pojawiło się w końcu miejsce, które z pewnością zaciekawi wszystkich amatorów napojów wyskokowych z Polski i ze świata. Ale nie tylko ich, bo Muzeum Polskiej Wódki to po prostu unikalna inicjatywa przybliżająca jeden z istotniejszych elementów całej polskiej kultury. 12 czerwca Muzeum Polskiej Wódki…
  • Silni, zwarci i prawie gotowi

    Silni, zwarci i prawie gotowi

    Radosna twórczość Włodka Putina na Krymie i wschodniej Ukrainie przypomniała nam, jak bardzo lubimy i cenimy polską armię. A lubimy ją i cenimy tym bardziej, że nasze wojsko rozpoczęło wielki plan zakupów nowych broni za ponad 100 miliardów złotych! I wcale nie wliczamy w to F–16 ani Rosomaków, które już wszyscy znają...…
  • NEXBIO reprezentantem Polski w walce o milion dolarów!

    NEXBIO reprezentantem Polski w walce o milion dolarów!

    Niemal 100 firm, które chcą zmieniać świat na lepsze, zgłosiło się do drugiej polskiej edycji programu Chivas The Venture. Celem konkursu jest wspieranie oraz promowanie innowacyjnych startupów, które rozwiązują istotne problemy społeczne. 26 stycznia 2017 r., podczas gali wieńczącej polski etap drugiej edycji Chivas The Venture,…