Telwizory cyfrowe

Nadszedł nowy rok, zakończył się okres świątecznej gorączki i związany z nią szał zakupów.
Podczas gdy my możemy już tylko miło powspominać ten okres dla sieci handlowych i ludzi związanych z marketingiem zaczyna się czas podsumowań. Z pierwszych danych wynika, że jednymi z najczęściej wybieranych przez klientów prezentów były kosmetyki. Z badań wynika, że pod choinką w wielu polskich domach zobaczyć można było pudełka: Gilette, Avon czy nawet Comme Des Garcons. Tradycyjnie krociowe zyski osiągnęli właściciele sklepów AGD i salony sieci komórkowych, którzy przygotowali atrakcyjne gwiazdkowe promocje. Wśród prezentów dominowały także zegarki i nie chodzi tu tylko o przeciętne wyroby. Nawet firmy takie jak Louis Erard czy Tag Heuer przyznają, że tak dużego zainteresowania ich produktami nie notowały od dawna. Jak widać nawet nieustanna paplanina o wszechogarniającym nas kryzysie nie potrafi powstrzymać nas przed obdarowywaniem najbliższych i może napawać optymizmem branżę handlową, gdyż jak wiadomo przed nami wiele kolejnych świąt, które są doskonałą okazją do zakupu prezentów.

Dodał(a): CKM Poniedziałek 02.05.2011