10 seksownych reklam

Seks rządzi światem. Pieniądze rządzą światem. Seks sprzedaje. Trzeba go tylko użyć w odpowiedni sposób...

zakazane reklamy

Poniżej prezentujemy 10 telewizyjnych reklam,  z pozoru nieerotycznych produktów, które znalazły doskonałe rozwiązanie na to, jak się sprzedać:

1. Diesel (2008): cudowne lat 90-te: kicz, plastik, ohydne kolory i równie fatalne fryzury. Totalna degrengolada, z sodomą i gomorą na czele. Brzydkie i kuszące zarazem. Kup nasze jeansy, a będziesz szczytował!



2. Axe (2012): znacie reklamy Axe? Na przykład tą, w której tabun lasek biegnie za wyperfumowanym facetem? Albo tą o spadających aniołach? W kwestii seksistowskich reklam Axe rządzi. Uwielbiany zarówno przez mężczyzn, jak ich przez kobiety. Każdy facet chciałby pachnieć, jak ten z reklamy. Każda kobieta pragnie tak pachnącego mężczyzny…



3. Pollena 2000 (1997): Jeden z dwóch polskich akcentów na liście. Klasyka gatunku. Napięcie, emocje, pościelowy klimat i wirujący w pralce seks. Do tego pani odziana w satynę i dwa panowie z wąsem..jak nic innego, pachnie trójkątem…



4. Nissan (2006): Czy możliwa jest reklama samochodu bez samochodu? Jeśli ktokolwiek ma wątpliwości, pozbędzie się ich po obejrzeniu reklamy Nissana. Piękna, prosta, apetyczna i falująca. Zakup Nissana zaspokoi wszelkie potrzeby związane z jazdą najwyższej jakości. W końcu co innego tak doskonale kojarzyć się może z dobrym zawieszeniem.



5. Polacrin (2011): Co ma wspólnego farba z nagą kobietą? Okazuje się, że bardzo wiele. Tak przynajmniej twierdzą pomysłodawcy reklamy Polacrin Prosty temat: jest naga modelka z dużym biustem; są wielokolorowe, gęste i lejące farby. Kto stanowi grupę docelową? Prawdopodobnie spece od wykańczania wnętrz, czyli praktycznie sami mężczyźni. Sukces malowany.



6. Carls Jr./Teryiaki Burger (2009): Chyba nikt nie ma wątpliwości, że jedzenie ma w sobie wiele z seksu. Podobnego zdania są twórcy reklamy hamburgerów, którzy do udziału w spocie zatrudnili niezwykle ponętną modelkę. Z każdym kęsem masz ochotę na więcej. Później tylko same uroki spalania…



7. Samsung Smart TV (2012): śmiesznie, przewrotnie i seksualnie; komicznie i erotycznie; kolejny przykład tego, że bycie z facetem jest niezmiernie proste: wystarczy dobry ekran, odpowiedni zestaw programów sportowych i atrakcyjna kobieta (kolejność przypadkowa), aby zapewnić pełnię szczęścia.



8. Playboy VIP for Her Press to play (2012): dla Niej… Kobieta jest nie tylko główną bohaterką spotu. To przede wszystkim do niej kierowana jest reklama.. dowcipnie erotyczna, subtelnie flirtująca; budowana na dobrym tempie i prostej, choć niebanalnej historii… wystarczy uchylić szybę limuzyny, a spełnią się najbardziej przewrotne marzenia. Dostępna także w wersji dla Niego…



9. H2oh! (2012): Argentyńska reklama napoju gazowanego. Totalnie seksistowska i sztampowa, ale jakże prawdziwa. Banalny schemat opierający się na tym, że mimo, iż widzimy inaczej, to kręci nas to samo. Grunt, żeby każdy znalazł coś miłego dla siebie. Jak by nie patrzeć… działa.



10. T-mobile (2012): Ku powszechnemu zaskoczeniu, spot jest produktem polskiej agencji reklamowej, mało tego, w polskiej telewizji emitowany. Prawie goło i całkiem wesoło. Przekaz równie prosty jak modele pozbawieni ubrań: jedyne, co ci potrzeba, to telefon komórkowy - reszta wydaje się zbędna. 



Dodał(a): Agata Skórska Wtorek 09.04.2013