Nowy
Nissan GT-R Nismo robi „setkę” poniżej trzech sekund. Objedzie niejedno Ferrari, Lambo czy Porsche? Bez trudu. No ale jak to zakomunikować światu? Najlepiej w sposób, dzięki któremu świat przyswoi sobie tę informację i zapamięta na długo. Tak pomyślał angielski fotograf Tim Kent – i przygotował dla Nissana stosowną kampanię reklamową. Tych zdjęć rzecz jasna nie zobaczysz w gazetach, bo to fejk w wykonaniu Tima, na co dzień wziętego fotografa reklamowego, specjalizującego się w robieniu zdjęć samochodom. Ale trzeba przyznać, że te fotki przemawiają do wyobraźni – końskie mięso (nie trzeba szczególnej motoryzacyjnej wiedzy, by domyślić się, że chodzi o mięsko „wierzgającego rumaka” z Maranello), bycze jądra (hello,
Lamborghini) czy niemieckie paróweczki – to wszystko pasuje wyśmienicie do image'u Nismo – niegrzecznej, wyczynowej marki koncernu Nissan. Mniam!