Reklamy Super Bowl 2014

Super Bowl, czyli finał rozgrywek National Football League (NFL) o mistrzostwo USA w futbolu amerykańskim, to nie tylko sportowa rywalizacja. Niektórzy przed telewizory zasiadają, by obejrzeć reklamy w przerwach.
super bowl reklamy

Publika przed telewizorami jest nie mniejsza niż podczas premiery nowej serii popularnego serialu. I nic dziwnego, bo reklamy w przerwach meczu Super Bowl uważane są za najciekawsze, a przynajmniej tego się od nich oczekuje. No bo w końcu jeśli za 30 sekund czasu antenowego trzeba zapłacić 4 miliony dolarów, to trzeba wykorzystać je jak najlepiej. Czyli zmusić widzów, by następnego dnia sięgnęli do swych sakiewek i oddali producentom z reklam ostatnie centy.

Prezentujemy 5 reklam z finału Super Bowl 2014, które odbiły się największym echem:

BUDWEISER
Spot, który rozgrzał serca pań już na parę dni przed wielkim finałem. Tylko czy reklama typowo męskiego piwa powinna być adresowana do płci pięknej? Może producenci dostali badania, które mówią o tym, że budżetem domowym zarządzają w USA kobiety.



GODADDY

Ten klip trochę nas przeraża. Danica Patrick naładowana sterydami biegnie przez ulicę w towarzystwie kwadratowych pakerów do solarium natryskowego. Czyja to reklama? Firmy GoDaddy – jednego z największych rejestratorów domen internetowych na świecie. O reklamie chcemy jak najszybciej zapomnieć, dlatego skupimy się na tym jak Danica wygląda na co dzień.


JAGUAR

Jaguar w tym roku tłumaczy, dlaczego rolę złoczyńców w hollywoodzkich produkcjach grają zazwyczaj Brytole. Sir Ben Kingsley (jako Mandaryn w filmie „Iron Man”), Tom Hiddleston (Loki w „Thor”) i Mark Strong (Lord Blackwood w „Sherlock Holmes”) z angielską flegmą i w akompaniamencie charakterystycznego akcentu tłumaczą w czym tkwi ich moc. Wszystko odbywa się w rytm silnika najnowszego Jaguara F-Type Coupe.


SODASTREAM

Urocza Scarlett Johanson reklamuje smakową wodę sodową, którą możesz zrobić sam. Woda + bąbelki + koncentrat smakowy = niebo w gębie. Tak zapewnia aktorka i zaręcza, że ten napój jest lepszy od Coca Coli i Pepsi. Reklama nie została dopuszczona do emisji ze względu na to, że wspomniane dwie marki zostawiają sporo pieniędzy w lidze futbolowej. Poprawność polityczna po amerykańsku.


BUD LIGHT

Tym razem cieńsza wersja Budweisera – Bud Light wchodzi na scenę. Czterominutowy klip pokazuje historię przypadkowego faceta, wkręconego przez koncern w niesamowity wieczór. Głównego bohatera, Iana, najpierw porywa urocza dziewczyna, później czeka go prywatna impreza z DJ-e w limuzynie, następnie spotyka w windzie hollywoodzkiego aktora z lamą na smyczy, by na końcu zmierzyć się z Arnoldem Schwarzeneggerem przy stole ping-pongowym. Tak, zdajemy sobie sprawę, że to wszystko jest wyreżyserowane, ale łudzimy się, że któregoś dnia polski browar szarpnie się na taką akcję, nawet na mniejszą skalę.


W 48. Super Bowl zawodnicy Seattle Superhawks pokonali futbolistów Denver Broncos 43:8. Z racji tego, że finał ligi NFL to wręcz święto narodowe okraszone spektakularnym widowiskiem, w przerwie meczu odbył się równie widowiskowy koncert. Bruno Mars i Red Hot Chilli Peppers w 12 minut rozgrzali publiczność do czerwoności, a na koniec ich występów zapłonął dach - tysiące fajerwerków rozświetliły murawę i kilkukilometrową okolicę.

belka_zobacz-polecana-galer.jpg




Dodał(a): buddy Poniedziałek 03.02.2014