Gry
Wtorek 04.02.2020, Adam Barabasz / fot. iStock
Gra dla dorosłych lekiem na koronawirusa
Epidemia epidemią, ale zyski muszą się zgadzać. Deweloper gier komputerowych wpadł na pomysł, jak wypromować swoje wydawnictwo przy pomocy… koronawirusa.
W związku z rozprzestrzeniającym się śmiercionośnym wirusem
studio Kagami Works rozdało 45 tys. kopii gry erotycznej gry "Mirror", a to wszystko
po to, aby utrzymać chińskich graczy w domach, tak aby nie mogli zarazić się
wirusem na ulicy. Aby skorzystać z promocji należy posiadać numer telefonu
zarejestrowany w kontynentalnych Chinach.
CZYTAJ TAKŻE: KORONAWIRUS I PIWO CORONA. TAK LUDZIE SERIO O TO PYTAJĄ
Biorąc pod uwagę, że w sklepie Steam za grę trzeba zapłacić zaledwie 79 centów, to firma zyskała olbrzymią promocję na światową skalę. Co
ciekawe, w tym samym czasie Epic Games zrezygnowało z bezpłatnego udostępnienia
gry Pandemic, ponieważ taki ruch w obliczu setek zabitych przez epidemie ludzi
byłby strzałem w kolano.
„Mirror” to dość nieskomplikowana gra polegająca na łączeniu
elementów w rzędzie. Natomiast cała otoczka aplikacji jest nasycona dość niewybredną
erotyką.
Koronawirus stał się tez narzędziem do autopromocji instagramowych celebrytów, którzy dzięki hasztagowi #coronavirus zwiększają zasięgi swoich postów.
ZOBACZ GALERIĘ: POLSKA POLICJA SIĘ ZBROI