Porsche Cayenne E-Hybrid
Porsche udoskonaliło swoją popisową hybrydę, czyli Cayenne E-Hybrid. Model wyposażony jest w 3-
litrowy silnik V6 340 KM, który współpracuje z jednostką elektryczną 136 KM, generując moc
systemową 462 KM. Maksymalny moment obrotowy 700 Nm dostępny jest tuż powyżej prędkości
obrotowej biegu jałowego: strategia doładowania (tzw. funkcja boost) odpowiada tej z supersamochodu
918 Spyder. Cayenne z hybrydowym napędem plug-in przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5 s, a jego
prędkość maksymalna wynosi 253 km/h. W trybie całkowicie elektrycznym model może pokonać do 44
km i rozpędzić się do prędkości 135 km/h. Średnie zużycie na 100 km wynosi 3,2-3,4 l paliwa.
litrowy silnik V6 340 KM, który współpracuje z jednostką elektryczną 136 KM, generując moc
systemową 462 KM. Maksymalny moment obrotowy 700 Nm dostępny jest tuż powyżej prędkości
obrotowej biegu jałowego: strategia doładowania (tzw. funkcja boost) odpowiada tej z supersamochodu
918 Spyder. Cayenne z hybrydowym napędem plug-in przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5 s, a jego
prędkość maksymalna wynosi 253 km/h. W trybie całkowicie elektrycznym model może pokonać do 44
km i rozpędzić się do prędkości 135 km/h. Średnie zużycie na 100 km wynosi 3,2-3,4 l paliwa.