Kampania o obniżce podatków kosztowała podatników ponad 7 mln zł

Logiczne, prawda? 'Chronimy polskie rodziny – obniżamy podatki' – tak brzmiał slogan reklamujący kampanię. Okazało się, że spot promujący Rządową Tarczę Antyinflacyjną kosztował 7,1 miliona zł.
Zrzut ekranu 2022-02-22 o 11.31.22.png

Portal Wirtualne media podał, że reklamy kampanii pojawiły się w telewizji, radio, prasie, internecie i na zewnętrzych banerach. Całość kosztowała podatników 7,1 miliona złotych. 
Kampania wystartowała w 2021 r. Od 21 grudnia do końca stycznia 2022 roku reklamy pojawiały się w telewizji i radio. Dodatkowo zajęły one 650 banerów reklamowych na terenie całego kraju.

Koszty kampanii ujawniono przez złożenie do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Interpelacji posłów: Michała Krawczyka, Konrada Fryszaka, Aleksandra Miszalskiego, a także Aleksandry Gajewskiej i Magdaleny Łośko.

Podsekretarz stanu w KPRM Jarosław Wenderlich stwierdził, że na emisję spotów wydano ponad 5 milionów zł., a sama produkcja reklam kosztowała prawie 350 tys. zł. W prasie opublikowano 97 materiałów reklamowych, co wyniosło 338 tys. zł., a za tablice informacyjne zapłacono nieco ponad milion. 

Czekamy na rządowe samochody oklejone hasłami "Piłeś? Nie jedź!". Liczymy wtedy na częste kontrole takich wozów...


Dodał(a): Konrad Klimkiewicz / youtube.com Wtorek 22.02.2022