Moto
Piątek 19.09.2014, BJ/mat. prasowe
Will.i.am w reklamie Lexusa NX
Lexus NX i will.i.am są gwiazdami Striking Angles - reklamy telewizyjnej nowego luksusowego crossovera, który ma swoją premierę w Europie już dziś wieczorem!
Korzystając z bogatych efektów wizualnych i genialnej ścieżki dźwiękowej m.in. ekskluzywnego remiksu Will.I.Am "Dreamin' About the Future", reklama przenosi widzów w wyimaginowany, współczesny świat geometrycznego designu.
Reklama przedstawia NX podróżującego przez futurystyczny pejzaż, wskazując przy okazji na jego nowoczesną konstrukcję, kiedy ten przemierza wielopłaszczyznowe tunele. Wraz z rozwojem podróży na geometrycznych ekranach telewizyjnych pojawia się Will.Im.Am.„Jako muzyk i przedsiębiorca chcę by moja obecność i moje pomysły miały wypływ na otaczający mnie świat. Zespół Lexusa przedstawił taką samą wizję w swojej reklamie, pokazując jak NX wpływa na projekt świata wokół niego".
Alain Uyttenhoven, dyrektor Lexus Europe dodaje: "Chcieliśmy przenieść naszych konsumentów do świata całkowicie zbudowanego na rewolucyjnym i oryginalnym wystroju. Taki mamy stosunek do wszystkiego, co robimy dla Lexusa, od projektowania samochodu do innowacyjnych technologii w nim zastosowanych. Will.i.am doskonale uzupełnia świat, który stworzyliśmy, łącząc naszą wspólną pasję progresywnego wzornictwa i technologii."
W ramach kampanii Striking Angles, Lexus stworzył pojedynczy model, zaprojektowany przez Will.I.Am. Wysoce stylizowany samochód zostanie zaprezentowany w Paryżu w dniu 24 września podczas Paryskiego Tygodnia Mody.