Marek Konwa: „Jeśli nasze przerzutki przestają działać precyzyjnie, to jest to znak, że prawdopodobnie linki uległy rozciągnięciu lub zabrudzeniu. Gdy zrzucimy z przodu na najlżejsze przełożenie, a z tyłu na najmniejszą koronkę i łańcuch jest luźny to kwalifikuje się raczej do wymiany łańcucha. Gdy podczas jazdy odczuwamy stukający dźwięk w okolicach korby/suportu radzę wybrać się do serwisu.
4 z 4
Smarowanie roweru
Marek Konwa: „Do pielęgnacji roweru używam czeskich produktów firmy bikeWorkx. Po wysuszeniu roweru kompresorem lub na słońcu smaruję dokładnie łańcuch po każdym ogniwku. Za jakiś czas nadmiar oleju wycieram szmatką, żeby łańcuch nie zbierał pyłu czy piachu podczas jazdy i nie wydawał chroboczącego dźwięku”.
Ta strona używa pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia