Active
Poniedziałek 05.02.2018, Piotr Majewski / fot. youtube
Tatuaż z kodem QR jako dożywotni karnet na mecze
Na oryginalny pomysł wpadli przedstawiciele Herthy Berlin. Grający w Bundeslidze klub chce obdarować jednego z fanów tatuażem, uprawniającym do dożywotniego uczestnictwa w domowych meczach berlińskiego klubu.
Chociaż Hertha Berlin zdecydowanie nie należy do piłkarskich potęg (klub ostatni raz zdobył mistrzostwo swojego kraju w latach trzydziestych, a ostatnim dużym sukcesem było sięgnięcie po Puchar Ligi Niemieckiej w 2002 roku), to może się pochwalić naprawdę wiernymi kibicami. Średnia frekwencja na meczach domowych Herthy w sezonie 2016/2017 wyniosła ponad 50 tysięcy widzów, co jest siedemnastym wynikiem w skali całej Europy – lepszym od zdecydowanie mocniejszych piłkarsko Juventusu, Paris Saint Germain czy też Chelsea.