Moto
Wtorek 18.03.2014, CKM
Moto stulecie
Może wiek XX historia oceni kiedyś jako wiek wielkich wojen, ale bardziej prawdopodobne, że jako wiek samochodów!
Odkąd Henry Ford wprowadził w swoich fabrykach w 1908 roku produkcję taśmową i zarzucił rynek tanimi czarnymi Fordami T, samochody z nowinki technicznej zmieniły się w niezbędny element codziennego życia. Stopniowo stawały się też symbolem wolności XX wieku i obiektem uwielbienia dla właścicieli. Marki samochodowe prześcigały się w pomysłach, jak ulepszać swoje wyroby i jak zareklamować ich wyjątkowość.
Właśnie z ponad 400 reklamowych plakatów i ogłoszeń uzupełnionych współczesnym komentarzem, powstała wyjątkowa książka „20th Century Classic Cars” wydawnictwa Taschen. To prawdziwa podróż sentymentalna przez stulecie automobili. Na tę wyprawę wybierzesz się już za ok. 75 zł, (15 funtów), to cena albumu.