Lifestyle
Czwartek 04.04.2019, Izabela Popko
Co łączy łosia z polską marką odzieżową?
O co chodzi? My już wiemy!
Właśnie tak wpisuje się modę w świat dzikiej. przyrody. Bohaterami zdjęć i filmu w do najnowszej kampanii Reserved są polska supermodelka, Małgosia Bela i zyskujący na popularności Jean Chang. Na planie filmowym towarzyszy im jeszcze jedna gwiazda. Jest nią symbol lokalnej przyrody na Łotwie i w Estonii – łoś. To wybór nieprzypadkowy, bo limitowana kolekcja Re.Design jest inspirowane kulturą krajów nadbałtyckich i w taki sposób marka uczyniła łosia swoim znakiem rozpoznawczym.
Sami zobaczcie:
W męskiej części kolekcji do nadbałtyckich inspiracji dodano atmosferę wakacji na Mazurach. Klimat kolekcji kojarzy się z dawnymi campingami i ośrodkami wczasowymi. Efektem takich inspiracji jest sportowa linia z wyraźnym wpływem nostalgicznej nuty retro.
Kolekcja Re.Design jest dostępna od 2. kwietnia w wybranych sklepach stacjonarnych i na www.reserved.com