Lifestyle
Piątek 27.02.2015, Esquire Polska
Esquire Polska
Słynny na całym świecie magazyn dla mężczyzn Esquire teraz w Polsce. 27 lutego 2015 roku ukazał się pierwszy numer polskiej edycji Esquire. Pismo będzie się ukazywało regularnie w cyklu dwumiesięcznym.
Polska edycja magazynu dla mężczyzn Esquire Polska to 27. edycja na świecie obok m.in. brytyjskiej, amerykańskiej, chińskiej, rosyjskiej czy hiszpańskiej. Magazyn, obecny na rynku od 1933 roku, niezmiennie fascynuje i wskazuje właściwy kierunek nowoczesnym i inteligentnym mężczyznom.
Zapowiedź pojawienia się na rynku magazynu Esquire, dał już numer pilotażowy, który pojawił się w Polsce 2 grudnia 2014 roku i trafił do ściśle wyselekcjonowanych odbiorców ze świata kultury, sztuki i mody. Esquire Polska będzie się ukazywać w regularnej sprzedaży jako dwumiesięcznik, począwszy od numeru marcowo-kwietniowego, który ukazał się na rynku 27 lutego 2015 roku.
Esquire Polska prezentuje dziennikarstwo na najwyższym poziomie. Oprócz wywiadów z inspirującymi ludźmi sukcesu, w piśmie obecne są pogłębione teksty o sztuce, filmie, technologii, ekonomii i sporcie. W Polskiej edycji, znalazły się najbardziej charakterystyczne elementy Esquire, takie jak Man at His Best, czy ESQ&A. Redakcja przygotowała też m.in. rubryki styl i instrukcja obsługi, czyli humorystyczny poradnik dla mężczyzn. W magazynie pojawiły się także zapowiedzi wydarzeń kulturalnych, wywiady i sesje z udziałem najlepszych fotografów i wybitnych osobowości.
W pierwszym numerze:
Bohaterem pierwszego numeru Esquire Polska jest Dawid Ogrodnik. O zawodzie aktora i życiu opowiada również Jan Englert i Michael Caine. W numerze znalazła się m.in. rozmowa Pawła Smoleńskiego z ukraińskim pisarzem Jurim Andruchowyczem o wojnie, Rosji i naszej przyszłości. Ponadto redakcja przygląda się najważniejszym wydarzeniom kulturalnym i twórcom – m.in. wystawie Andrzeja Wróblewskiego w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie i postaci malarza.
„Esquire to magazyn dla nowoczesnego, inteligentnego i świadomego mężczyzny, który nie musi nikomu niczego udowadniać.” – mówi Filip Niedenthal, redaktor naczelny tytułu. Oprócz niego zespół redakcyjny tworzą: Grzegorz Sobaszek, Maria Fredro-Boniecka, Bartosz Gałkowski, Marta Kaczanowska i Marcin Kasprzak.
Zapowiedź pojawienia się na rynku magazynu Esquire, dał już numer pilotażowy, który pojawił się w Polsce 2 grudnia 2014 roku i trafił do ściśle wyselekcjonowanych odbiorców ze świata kultury, sztuki i mody. Esquire Polska będzie się ukazywać w regularnej sprzedaży jako dwumiesięcznik, począwszy od numeru marcowo-kwietniowego, który ukazał się na rynku 27 lutego 2015 roku.
Esquire Polska prezentuje dziennikarstwo na najwyższym poziomie. Oprócz wywiadów z inspirującymi ludźmi sukcesu, w piśmie obecne są pogłębione teksty o sztuce, filmie, technologii, ekonomii i sporcie. W Polskiej edycji, znalazły się najbardziej charakterystyczne elementy Esquire, takie jak Man at His Best, czy ESQ&A. Redakcja przygotowała też m.in. rubryki styl i instrukcja obsługi, czyli humorystyczny poradnik dla mężczyzn. W magazynie pojawiły się także zapowiedzi wydarzeń kulturalnych, wywiady i sesje z udziałem najlepszych fotografów i wybitnych osobowości.
W pierwszym numerze:
Bohaterem pierwszego numeru Esquire Polska jest Dawid Ogrodnik. O zawodzie aktora i życiu opowiada również Jan Englert i Michael Caine. W numerze znalazła się m.in. rozmowa Pawła Smoleńskiego z ukraińskim pisarzem Jurim Andruchowyczem o wojnie, Rosji i naszej przyszłości. Ponadto redakcja przygląda się najważniejszym wydarzeniom kulturalnym i twórcom – m.in. wystawie Andrzeja Wróblewskiego w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie i postaci malarza.
„Esquire to magazyn dla nowoczesnego, inteligentnego i świadomego mężczyzny, który nie musi nikomu niczego udowadniać.” – mówi Filip Niedenthal, redaktor naczelny tytułu. Oprócz niego zespół redakcyjny tworzą: Grzegorz Sobaszek, Maria Fredro-Boniecka, Bartosz Gałkowski, Marta Kaczanowska i Marcin Kasprzak.