Czy warto korzystać z kampanii?

Coraz więcej firm rozpoczyna prowadzenie kampanii na różnych portalach, aby szybciej trafić do potencjalnej grupy nowych klientów.

screenshot_25.png

Nic dziwnego, że Internet to doskonałe miejsce na promocje swoich produktów lub usług, zwłaszcza że dziennie korzysta z niego ponad 25,5 mln użytkowników. Liczne korzyści dla rozmaitych branż, jakie daje sieć, pozwala na skuteczne i trafione dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców. Dzieje się tak za pomocą specjalnych algorytmów, narzędzi i aplikacji, które pozyskują dokładne dane na temat użytkowników, między innymi: internetowe strony, jakie odwiedzają, miejsce zamieszkania, wiek, branża, w której pracują oraz zainteresowania. Czyż to nie zaskakujące?

I choć wiele osób uważa, że nieco przerażający jest fakt odnośnie zbierania tak dokładnych informacji, dla firm jest to ogromny potencjał. A my? Właściwie lepiej, aby wyświetlały nam się reklamy, które prezentują dobrane do nas rzeczy, niżeli dla przykładu – reklamy damskich butów kierowane do mężczyzn zainteresowanych wędkarstwem. Sprawdź, na czym polegają kampanie, oraz jak je prowadzić.

Cele kampanii i możliwości dotarcia

Aby jeszcze bardziej przybliżyć ogromne możliwości, jakie dają nam kampanie, chcemy przedstawić dokładne dane zbierane przez specjalne algorytmy. Należeć będą do nich dane demograficzne (lokalizacja, w tym kraj, województwo, a nawet miasto), zainteresowania, miejsce docelowe, słowa kluczowe, urządzenia, z jakich korzystają użytkownicy Internetu, czego szukają użytkownicy, tematy, wydarzenia z życia Internautów.

Celem kampanii reklamowych jest przede wszystkim budowanie świadomości marki, a więc proces, który wpłynie na rozpoznawalność firmy. To także zwiększenie zainteresowania zakupem, czyli trafna reklama produktu lub usługi. Dobrana odpowiednio reklama i wykorzystane w niej środki zachęcają do określonego działania odbiorców, zwłaszcza dokonania zakupów lub wznowienia procesu kupno, choćby kiedy dana rzecz została dodana do koszyka, jednak płatność nie została zrealizowana.

Jakie kampanie dobrać?

Jedną z najbardziej skutecznych kampanii okazują się kampanie Google Ads, ponieważ wyświetlają reklamy w najczęściej odwiedzanych miejscach. Najbardziej popularna wyszukiwarka Google oferuje mnóstwo możliwości i narzędzi, wykorzystujących nowoczesne technologie do niezawodnego kierowania reklam. Kampanie Google Ads przynoszą natychmiastowe efekty i przede wszystkim – precyzyjne i trafione kierowanie reklam. Również niskie koszty pozyskania klienta są ogromnym atutem, gdyż nakład pieniędzy na ilość wyświetleń reklam jest naprawdę niewielki ze względu, że płacisz za kliknięcia, a nie wyświetlenia.

Gdzie pojawiają się reklamy Google Ads?

Wspomnieliśmy przed chwilą, w jak wielu miejscach pojawiać się mogą reklamy Google Ads. Okazuje się, że na wszystkich witrynach, które odwiedzają użytkownicy. Na skuteczność wpływają konkretne środki wyrazu, w tym tekst, grafika, dźwięk, muzyka i przekazywane emocje. Zaufaj profesjonalnej firmie, która doskonale wie, jak trafić do odbiorców, a ten proces wymaga szczególnego doświadczenia i wiedzy, by odpowiednio wykorzystać pieniądze wydane na kampanie. 

Źródło zdjęć: freepik.com


Dodał(a): Katarzyna Lemanowicz Poniedziałek 29.08.2022