Terenowe Audi TT
Wiele wskazuje na to, że podczas Beijing International Automobile Exhibition poznaliśmy Audi Q4. Koncept dzięki hybrydzie wierzga aż 408 końmi mocy! Pod maską 2.0 TFSI o mocy 292 koni, które sprzężone jest z dwiema jednostkami elektrycznymi dodającymi pozostałe. Wielkim atutem konceptu jest spalanie, które średnio ma wynosić … 1,9 litra na 100 kilometrów.
Wygląd zewnętrzny
Długość 4,39 m, szerokość 1,85 m i rozstaw osi 2,63 m, czyli o 8 cm niżej niż w Q3. Z przodu w oczy rzucają się wielkie wloty powietrza umieszczone pod LED-owymi reflektorami. Z boku? Wypisz, wymaluj TT. Kontur dachu opada ku tyłu. Agresywności dodaje mu pomalowana na żółtą Sonarę karoseria, która łączy elementy stali i aluminium.
Wnętrze
Koncept jest czteroosobowy. Z tyłu jest dość komfortowo. Na tyle, że według producenta bez problemu wygodnie zmieszczą się cztery dorosłe osoby … Góra tablicy rozdzielczej ma formę skrzydła wspartego na poziomym, podkreślającym szerokość wnętrza pojazdu panelu, wykonanym z aluminium. Na nim umieszczono okrągłe nawiewy powietrza, przypominające silniki lotnicze. Pośrodku nawiewów zamontowano obsługę klimatyzacji. Cała smukła tablica koncentruje się na kierowcy. W koncepcie zastosowano virtual cockpit, który zastępuje tradycyjne wskaźniki. Jego wyświetlacz TFT, o przekątnej 12,3 cala, daje doskonałą jakość grafiki 3D. Naciskając odpowiedni przycisk, kierowca może indywidualnie dopasować pojawiający się na nim obraz. Znajdziemy na nim min. miernik mocy napędu plug-in-hybrid i prędkościomierz a także informacje o ładowaniu.
Silnik
Napęd plug-in-hybrid rozpędza auto do 100 km/h w zaledwie 5,2 sekundy. Prędkość maksymalna, którą ograniczono elektronicznie wynosi 250 km/h. Na napędzie elektrycznym TT crossover przejedzie 50 km/h. Łączny zasięg auta wynosi 880 km.
Daty wejścia do produkcji nie podano.