Dama na kołach
W kolejnych latach wprowadzono wersję furgon, sanitarkę czy
mikrobus. W roku 1964 produkcja naszej
damy przekroczyła 5000 egzemplarzy. Model sukcesywnie urozmaicono wprowadzając kolejno wersję izotermiczną
bez chłodzenia oraz chłodzoną suchym lodem a także słynną „piekarkę”. Pod koniec lat sześćdziesiątych Nysa przeszła poważny „
face- lifting” wynikiem, którego były nowe tylne lampy i zderzaki, atrapa
chłodnicy, zderzaki, większa przednia szyba, oraz wyciszone i ładniejsze
wnętrze.
Na lata siedemdziesiąte przypada złoty okres dla naszej damy. Większość pojazdów eksportowana była za granicę do ZSRR, Czechosłowacji, RFN, Finlandii, Kuby a nawet Kambodży. W 1984 r. z taśmy produkcyjnej zjechała 300 tysięczna Nyska. Jako, że w starzejącej się już konstrukcji nie wprowadzano zmian, auto zaczęło tracić na popularności, z czym wiązał się spadek produkcji. 3 Lutego 1994 roku oficjalnie zakończono produkcję Nysy.