Dawca adrenaliny

Jest piękny, drogi i zabójczo szybki. Wsiadaj, gaz do dechy i pędź do utraty tchu!
 Spyker

Mundur
Przód długo wyciągnięty ponad przednią oś. Pokryty drobną siatką wąski wlot. Niemalże płaskie reflektory. W tyle malutkie lampy, pośrodku rury wydechowe. Wnętrze auta to dominacja skóry i aluminium. Kokpit oraz zegary łudząco przypominające samolot. Elementy wnętrza do wyboru – wszystko w zależności od gustu, bo przecież nie od portfela.

Cywil
Wersję cywilną naszego bohatera napędza ośmiocylindrowa jednostka pojemności aż  4,2 litra! Każdy silnik jest osobno sprawdzany i wedle życzenia klienta od razu tuningowany. Moc nieprzerobionego silnika wynosi raptem 400 kM, tuning dorzuca mu kolejnych 50 dzięki czemu to auto naprawdę kopie.  Auto łapie setkę po 4,5 sekundach.

Armia
Spyker C8 CoupeLaviolette o mocy 450 kM. Wskazówka wskazuje setkę po 4,2 sekundach. Auto osiąga prędkość 306 km/h.

C8 Double pod maską także 450 koni. Setkę łapie po 4 sekundach i ciągnie maksymalnie 330 km/h. Auto przeznaczone na tory wyścigowe.

C8 Double 12S auto posiada bogatą paletę silnikową. Pod maską kryje się maksymalnie 620 koni! Do setki śmiga w 3,8 sekundy.

Spyder C8 T czyli pięćset dwadzieścia koni wydobyte z silnika o pojemności 4,2l.  

C8 Aileron najszerszy z gamy marki, osiągami nie powala.

Auto kosztuje w granicach 200 tys. Euro.

Nic tylko czekać na wypłatę i sru do salonu.



Dodał(a): Ostatni mohikanin Czwartek 12.04.2012