5 aut, które otrzymały zero gwiazdek w testach bezpieczeństwa

Wolelibyśmy brać udział w wypadku drogowym na hulajnodze niż we wnętrzu tych aut. Szanse na przeżycie byłyby zdecydowanie wyższe.
reno-168bf7082e2a141454e7ead02c994c17_4e175e.JPG

Przyzwyczailiśmy się do tego, że europejscy producenci samochodów na każdym kroku przypominają nam, klientom, jakie to ich fury nie są bezpieczne. A to wyposażone są w asystenta jazdy, który utrzymuje auto w pasie ruchu, a to mają „skrętne” światła oświetlające chodnik, a to bardzo wytrzymałą karoserię, mnóstwo poduszek powietrznych, no i obowiązkowo pięć gwiazdek w testach Euro NCAP (New Car Assessment Program).

Są jednak takie kraje, w których nikt nie zaprząta sobie głowy czymś tak nieistotnym jak bezpieczeństwo auta i w sumie ma gdzieś, czy strefa zgniotu fury kończy się na masce czy w bagażniku. Jednym z takich krajów są Indie. Tam, biorąc pod uwagę dość swobodne podejście kierowców do przestrzegania jakichkolwiek przepisów, ogólne ubóstwo i liczbę ludności, bezpieczeństwo schodzi na dalszy plan – to, co się natomiast przede wszystkim liczy, to bardzo niska cena. A tę można osiągnąć właśnie poprzez wybebeszenie auta z wszelkich zabezpieczeń i wyposażenia.

Dokładnie takimi samochodami są Renault Kwid, Maruti Suzuki Celerio, Maruti Suzuki Eeco, Mahindra Scorpio i Hyundai Eon, dostosowane do warunków indyjskich. Nie mają poduszek powietrznych, ich karoseria jest tak giętka jak papier, no i mają zero na pięć gwiazdek w testach bezpieczeństwa NCAP. A, i oczywiście sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Ogólnie nie polecamy, no chyba że nie zależy ci na swoim życiu.











Dodał(a): Tomek Makowski/ fot. screen YouTube Środa 27.03.2019

Komentarze

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
piter88855 (2019-04-02 08:45:10)
The basic part of the magnetostrictive all kinds of sensor is the sensing element called the waveguide. The waveguide is made of ferromagnetic materials such as iron, nickel, cobalt and their alloys. The position magnet which is round in shape moves around this waveguide.

Initially when position has to be determined the Nagano keiki Pressure sensor electronics sends a current pulse called the interrogation pulse through the waveguide and starts the timer abs speed sensor . So a magnetic field is created around the waveguide. When the magnetic field of the position magnet interacts with the magnetic file around the waveguide a strain pulse is generated which travels at the speed of mazda 6 suction control valve on both sides. On one side this strain pulse is detected by the strain pulse detection system and then processed by the electronics and converted into electrical pulse suction control valve . The position is determined based on the time the strain pulse takes to Speed Sensor reach the strain pulse detection system. The un useful pulse which travels opposite Pressure Sensor the electronics is damped by damping module to prevent any interference by reflections from the waveguide tip.
Common Rail Pressure Sensor
Temperature Sensor
Fuel Metering Valve
Diesel Solenoid Valves Zgłoś naruszenie
Elengrassa (2019-03-28 19:48:23)
Chcesz znaleźć kobietę na jedną noc? Witamy na https://my.su/lovxv Zgłoś naruszenie
Komentarze (2)