Luksusowe samochody

Dominującym obecnie tematem przewijającym się niemal przez wszystkie środki masowego przekazu jest wszechogarniający nas kryzys.
Nieustanne informacje o pojawiających się kłopotach finansowych różnego rodzaju podmiotów na całym świecie sprawiają, że ludzie coraz mniej zainteresowani są wydawaniem pieniędzy a coraz częściej decydują się oszczędzać. Rozumieją to doskonale producenci aut i dlatego w obliczu zmian nastawienia klientów próbują oni dostosować swoją ofertę do jego oczekiwań. Najbardziej znamienitym przykładem takich działań był Mercedes A. Trafił on na rynek i jak się okazało przeszło 70% jego nabywców nigdy wcześniej nie jeździła Mercedesem tylko autami klasy Daewoo Leganza czy inne. Jak się więc okazało, przy dobrej strategii marketingowej nawet najbardziej luksusowe marki mogą zaatakować rynek klasy średniej. Tym tropem podążyli także inni producenci tacy jak: Audi, BMW czy też Chevrolet, które wplotły w swoją ofertę auta będące w zasięgu niezagospodarowanej przez nie do tej pory grupy odbiorców. Pozostaje tylko pytanie czy nie obniżą przez to swojej pozycji rynkowej i nie zdarzy im się wpadka w stylu testu łosia jaką zaliczył wspomniany wcześniej mercedes.

Dodał(a): CKM Poniedziałek 02.05.2011