Lifestyle
Środa 27.01.2016, Roman Mocarz
Nowa inspiracja JIMKA
Kompozytor i producent muzyczny, Radzimir Dębski w ramach projektu #SłuchajMiasta, stworzył utwór „3 cities”, któremu patronuje Wyborowa.
Radzimir Dębski postanowił połączyć trzy różne światy – Warszawę, Paryż i Nowy Jork – w jednym temacie muzycznym, w utworze „3 cities”. Jak sam przyznaje: „Miasta nocą mają w sobie coś niezwykłego. Po zmroku jest zupełnie inaczej – widzę rzeczy, których w ciągu dnia nie zauważam, kolory są mocniejsze, bardziej nasycone, dźwięki są czystsze.” Każde z tych miast, ma w sobie coś wyjątkowego, co fascynuje i przyciąga. Nowy Jork tempo, w którym żyją jego mieszkańcy; Paryż, nonszalancję i dyskrecję wąskich uliczek; Warszawa mieszankę pamięci z przyszłością – z tym charakterystycznym, lekkim bałaganem, który nas ukształtował i sprawia, że jesteśmy tacy a nie inni.
Mieszanka pobudzająca zmysły
Najnowszy projekt marki Wyborowa to połączenie wrażliwości i dobrego smaku. Jak tłumaczy Mikołaj Szymborski, Vodkas Marketing Manager, Wyborowa Pernod Ricard: „Wyborowa jest marką rozpoznawalną na całym świecie, dlatego do współpracy przy #SłuchajMiasta zaprosiliśmy artystę, który – podobnie jak my – nie boi się wyzwań i jest kosmopolitą. Współpraca z Radzimirem pozwoliła połączyć wielki talent i międzynarodowe doświadczenie, dzięki czemu stworzyliśmy projekt, który zachwyci zarówno fanów dobrej muzyki, jak i sympatyków odkrywania miejskiego stylu życia”.
Aby uwiecznić tę współpracę Wyborowa stworzyła klip do utworu JIMKA oraz limitowaną edycję butelek i kieliszków.
Nowa kolekcja to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów
– butelki sygnowane symbolami trzech miast – warszawską Syrenką,
paryską Wieżą Eiffla i nowojorską Statuą Wolności, zostały wzbogacone
fragmentem partytury utworu „3 cities” oraz podpisem Radzimira
Dębskiego.
#SłuchajMiasta i wygrywaj nagrody - SłuchajMiasta
to prawdziwe święto dla fanów muzyki. W ramach tegorocznego projektu
marka Wyborowa zorganizuje koncert z udziałem Radzimira Dębskiego. Już
od 8 lutego fani JIMKA będą mogli powalczyć o wejściówki na jego
ekskluzywny koncert. Dodatkowo, co tydzień 20 osób będzie miało szansę
wygrać ubrania z limitowanej kolekcji Jacoba. Szczegóły na stronie projektu www.sluchajmiasta.pl