We Take You Haier, czyli szalona impreza w Wilanowie

Gorące dziewczyny, morze alkoholu i ostra impreza. Tak w skrócie prezentuje się najnowszy film promocyjny marki Haier – producenta sprzętów gospodarstwa domowego i urządzeń elektronicznych.
haier.JPG

Zaraz, zaraz, jak to? Firma AGD i dzika impreza? Przecież to nie zagra. Jeśli tak właśnie pomyśleliście, to zdecydowanie jesteście w błędzie. Wszystko dlatego, że ten niekonwencjonalny film wcale nie jest pierwszym „hardkorowym” klipem od polskiego oddziału Haier, a raczej kontynuacją, bezpośrednim nawiązaniem do dotychczasowych materiałów, które marka zamieściła na Youtube.

Wyrzucenie starej lodówki przez balkon? Jest. Wyburzenie ściany przez Hardkorowego koksa? Proszę bardzo. Wspólna kooperacja z litewskim producentem wody Vytautas (musicie zobaczyć to na YouTube) – odhaczone.

Są to wcześniejsze filmy promocyjne marki, które pokazują, że polski oddział Haier może pochwalić się porządnym CV w kwestii tworzenia szalonych filmów do internetu i przy okazji ma nowoczesne i zupełnie inne podejście do marketingu.

Najnowszy materiał wypuszczony do sieci doskonale wpisuje w tę konwencję, a nawet wprowadza ją na wyższy poziom. Wszystko za sprawą szalonej imprezy, zorganizowanej w warszawskim Lake Parku Wilanów pod nazwą „We Take You Haier”, która posłużyła jako tło do stworzenia epickiego filmu oraz dała fanom marki możliwość zaangażowania się w jej życie.



„Nasz najnowszy klip doskonale wpisuje się w filozofię firmy. Chcemy zniwelować wszystkie bariery, które mogą powstać na linii pomiędzy marką a klientami. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej zrozumieć ich potrzeby i dostosować nasze produkty do ich oczekiwań. Wierzymy, że dzięki takim materiałom uda nam się dotrzeć z przekazem do szerokiego grona odbiorców, czerpiących z życia jak najwięcej”- mówi Bartosz Jeziorański, General Menager marki Haier w Polsce.

Haier jest jednym z największych producentów dużego sprzętu AGD i posiada 10,2 % udziału w rynku. Grupa oferuje innowacyjne produkty o wysokiej jakości konsumentom w ponad 100 krajach na całym świecie.




Dodał(a): Tomek Makowski Poniedziałek 25.07.2016