Warcraft film - metamorfozy

Niesamowite zestawienie aktorów z ich „cyfrowymi dublerami”. Postacie Warcrafta wygenerowane komputerowo zamieszczono na portretach obok twarzy prawdziwych ludzi, którzy odgrywali swoje role w ekranizacji tej kultowej gry.
warcraft-film.jpg

W oczekiwaniu na premierę ekranizacji kultowej gry Warcraft, która na świecie wyświetlana będzie 10 czerwca, twórcy wypuszczają co chwilę nowe smaczki. Tym razem padło na portrety aktorek i aktorów zestawione z wygenerowanymi komputerowo obrazami postaci przez nich odgrywanymi.

Po co więc „żywi aktorzy” w filmie opartym na grach Blizzard? Przede wszystkim dlatego, że nie znaleziono orków, którzy chcieliby zagrać za dolary. Większość z nich chciała schronienia, kamienia, drewna i paliwa. Księgowi nie wiedzieli jak zakwalifikować takie koszty w całej produkcji i ostatecznie zorganizowano casting wśród ludzi.



Do tego łatwiej jest nałożyć obraz cyfrowy na modele, które poruszają się naturalnie oraz dużo lepiej można odwzorować mimikę bohaterów. Ruchy są bardziej płynne, a emocje wyrażone głosem są uwiarygodnione mikroekspresjami. Do tego aktorzy przemieszczający się po planie filmowym lepiej wczuwają się w role, aniżeli siedząc w studiu nagraniowym, podkładając głosy pod obraz wygenerowany cyfrowo. No i mogą być skacowani, bo nie widać przekrwionych i zapuchniętych oczu.

Warcraft (film, 2016)

reżyseria:
Duncan Jones
scenariusz:
Charles LeavittDuncan Jones
gatunek:
fantasy

obsada:
Travis Fimmel - Anduin Lothar    
Paula Patton - Garona    
Ben Foster - Medivh    
Dominic Cooper - Król Llane Wrynn    
Robert Kazinsky - Orgrim Doomhammer






Dodał(a): Paweł Jaśkowski / fot.: WarcraftMovie.com Czwartek 19.05.2016