Skarpetki z Adolfem Hitlerem w ofercie polskiego sklepu

Polska firma Nanushki wypuściła na rynek skarpetki z podobizną Hitlera o nazwie „Adolf” z opisem produktu „zręczny strateg i urodzony przywódca”. Sprawą zainteresowało się nawet Muzeum Auschwitz.
50c1325346907779219d03a7015f.png

Twórcy polskiej marki skarpetkowej Nanushki chyba chcieli za bardzo zaistnieć. I udało im się, tyle że w najgorszy z możliwych sposobów. No bo raczej trudno spodziewać się fali pozytywnych reakcji w odniesieniu do skarpet z podobizną Adolfa Hitlera. Zwłaszcza w Polsce.

A gdy dodać do tego opis produktu, w którym mogliśmy przeczytać: „Adolf – zręczny strateg i urodzony przywódca. To on czuwa nad porządkiem w szufladzie ze skarpetkami i jest w tym naprawdę skuteczny. W wolnych chwilach obmyśla i rysuje plan podbicia świata”, to już w ogóle robi się bardzo nieciekawie.

Co prawda na stronie Nanushki już zmieniono opis i nazwę produktu, ale smród pozostał. Sprawa zdążyła bowiem rozejść się na tyle, że zainteresowało się nią nawet Muzeum Auschwitz, które na swoim oficjalnym profilu na Twitterze zamieściło wymowny komentarz.

I my chyba również pójdziemy śladem muzeum i skwitujemy to pełnym politowania milczeniem. Wnioski wyciągniecie już sami.

Screenshot-2018-2-26 Auschwitz Memorial on Twitter.png


Dodał(a): Tomek Makowski/ fot. Nanushki Poniedziałek 26.02.2018