Lodówki Samsung

Obserwując zachowania polskiego konsumenta widać jak na dłoni, że staje się on coraz bardziej wybredny.
Dotychczas wszyscy niemal w Polsce, których było na to stać chodzili w dresach z trzema paskami, jeździli autem z czterema kółkami z przodu a na rodzinny obiad wybierało się do najbliższego fast food'u z frazą MC w nazwie. Początkowy zachwyt i powszechna dostępność tego typu rozrywek i “luksusów” sprawiła jednak, że obecnie aby się wyróżniać trzeba szukać czegoś nowego. I tak zamiast nowego modelu Nike coraz więcej osób chodzi w butach np. Cushe i jeździ ekologicznym (bo to też modne) Volvo. Na kolację wybiera się nie na hamburgera a na jakieś dziwaczne danie do orientalnej restauracji, zakładając na rękę nie jakieś tam “oklepane” CASIO a stylowy zegarek marki chociażby Louis Erard. Zachowania takie są chyba naturalne we wszystkich krajach, które przez lata mogły o dostępności do tylu produktów tylko pomarzyć, ale nie zapominajmy o tym aby nie popadać ze skrajności w skrajność i czasem przypomnijmy sobie mądrość przysłowia, że “nie szata zdobi człowieka”.

Dodał(a): CKM Poniedziałek 02.05.2011