Jak modnie zapakować i rozpakować dziewczynę
Brytyjska firma ASOS, prawdziwy potentat w dziedzinie sprzedaży ubrań przez internet (w ofercie ma ponad ponad 80 000 produktów), wprowadził ostatnio do sprzedaży damski fatałaszem, który totalnie rozpalił miliony dziewczyny (oraz ich facetów), udowadniając przy okazji, że z odpowiednim marketingiem mona sprzedać absolutnie wszystko.
Niektórzy powiedzą w tym momencie, że przecież nie trzeba być Sherlockiem Holmesem, aby zauważyć, iż to prostu kawałek poliestrowej wstęgi, sprzedawanej za 16 funtów, czyli ok. 80 zł. A jednak ów ciuch, nazwany Unwrap Me (czyli „rozpakuj mnie”), stał się totalnym hitem na całym świecie.
Produkt firmy BlueBella sprzedawany jest w jedym rozmiarze, tak więc powinien idealnie pasować zarówno wtedy, gdy twoja ukochana jest filigranowa i kieszonkowa niczym Ariana Grande, jak i wówczas, gdy wyznajesz zasadę „kochanego ciałka nigdy za wiele” i chcesz w Unwrap Me odziać dziewczynę rozmiaru XL.
Jak łatwo zdejmuje się tego rodzaju wdzianko? Bardzo, ale to bardzo łatwo – zobacz: