Drone Racing League ma oficjalnego partnera

Swatch wspiera niszową dziedzinę sportu.

drone racing.jpg

Współpraca Swatch i Done Racing League

Od zera do 120 km/h w sekundę, ostre trójwymiarowe zakręty, spektakularne zderzenia bez ofiar i zaskakujące zakończenie – oto kwintesencja wyścigów dronów. Ten modny sport w unikalny sposób łączy to, co znamy z różnych dyscyplin. Swatch jest w pełni zaangażowany w ten futurystyczny wyścig i kolejny raz podejmuje się roli oficjalnego partnera profesjonalnej ligii Drone Racing League (DRL) o globalnym zasięgu.

– Swatch zawsze wspierał niszowe sporty i upowszechniał takie dyscypliny jak narciarstwo freestyle’owe, BMX i jazda na deskorolce – mówi Gonzalo de Cevallos, wiceprezes Swatch. Wyścigi dronów, jak żadna inna konkurencja, łączą świat rzeczywisty z wirtualnym. Podobnie jak wszystkie dyscypliny, które wpieramy, ten e-sport pozwala na rozwinięcie własnego potencjału i inspiruje fanów z całego świata do realizacji marzeń.

– Jesteśmy dumni, że możemy współpracować ze Swatch, innowacyjną firmą, która podziela naszą wizję dotyczącą tego sportu przyszłości, który staje się rzeczywistą dyscypliną – mówi CEO i założyciel DRL, Nicholas Horbaczewski. – Swatch pomaga nam w popularyzowaniu wyścigów dronów na wiele sposobów: od corocznych kwalifikacji na symulatorze DRL, które pozwalają graczom zostać profesjonalnymi pilotami, po umieszczenie na torze zawodów, rozgrywanych w ramach wydarzeń DRL, bramy Swatch w kształcie zegarka.

Podczas tych najbezpieczniejszych wyścigów piloci wyposażeni są w gogle FPV (First Person View), w których zdalnie sterują dronami poruszającymi się z prędkością ponad 140 km/h po złożonej trójwymiarowej trasie. Dzięki rosnącemu zainteresowaniu digitalizacją i innowacyjnymi technologiami, wyścigi dronów mogą wkrótce stać się globalnym sportem: ostatnie zawody DRL Allianz World Championship Seasons oglądało w telewizji 55 mln widzów. Trend ten nie uszedł uwadze szwajcarskiego producenta zegarków – jego nowa kampania telewizyjna opiera się na wyścigach dronów.

#TimeToFly

#SwatchxDRL

Materiał promocyjny


Dodał(a): Izabela Popko Sobota 01.09.2018