A gdyby tak luksus był na wyciagnięcie ręki?

Co tak naprawdę definiuje luksus?

iStock-1194447260.jpg

Czy luksusem jest posiadanie wymarzonych dóbr materialnych, o których śnimy po nocach? A może luksusem jest takie zarządzanie czasem, by mieć go jak najwięcej na przyjemności? Jedno jest pewne, dla każdego luksus oznacza co innego! Co innego sprawia, że czujemy się wyjątkowo!

Czym tak naprawdę jest luksus? 

Jednak istnieje pewna rzecz, dzięki której w dość prosty i szybki sposób wejdziesz do świata luksusu. Ta rzecz zachwyca samą JLo czy Malumę. O czym mowa?

iStock-1200498121.jpg

O najlepszej wódce na świecie. Wyobraź sobie, że masz możliwość sięgnięcia po trunek, który powstaje w miejscu, w którym przeszłość i dziedzictwo to coś więcej niż tylko daty i liczby. W miejscu, gdzie standardy produkcji i wielowiekowe tradycje biznesowe, unikalne receptury i profesjonalne dynastie, z pokolenia na pokolenie przekazywały swoje odkrycia i umiejętności wytwarzania napojów. Mowa o Destylarni Marrinsk – destylarni, która reprezentuje całą epoką i należy Beluga Group. To wyjątkowe miejsce zostało założone w 1900 roku, a teraz te 121 lat później to najnowocześniejszy zakład produkcyjny, który zachował zabytkowe budynki, a w jego wnętrzach tworzy się flagowy produkt – superpremium wódki BELUGA. Kluczem luksusu jest tutaj skrzętnie przechowywanie odkryć i receptur, a także jednoczesna produkcja z dbałością o najwyższą jakość. Dodatkowo na produkt tak wyjątkowy pracują często dwa czy trzy pokolenia pracowników. To świadczy o renomie i poszanowaniu tradycji.

Bo każdy z nas zdaje sobie sprawę z tego, że luksus to możliwość skosztowania, wypróbowania czegoś tak pysznego. Czegoś, co tworzone jest w ultranowoczesny i unikalny sposób. Gdzie receptura jest znana tylko ograniczonemu kręgu zainteresowanych.

iStock-1249586946.jpg

Czy wiesz, że wódka Beluga leżakuje nawet do 90 dni przed rozlaniem?

Tworzona jest ze spirytusu słodowego i najczystszej wody artezyjskiej – szalenie tradycyjnych składników, które mają pierwszorzędne znaczenie przy produkcji wódki. To leżakowanie jest niezbędne by pozbyć się silnego spirytusowego zapachu i nadać wódkom Beluga aromatyczny smak i delikatny aromat.

Marka Beluga broni się sama i dzisiaj jej produkty, a w szczególności wódki, są napojami superpremium. Pojawienie się na stole wódki Beluga od razu podnosi rangę imprezy. To zdecydowanie produkt, który może być luksusowym prezentem, ale tez na tyle uniwersalnym, że zachwyci nawet najbardziej wykwintne podniebienie.

Portfolio wódki Beluga

Beluga Noble to flagowy produkt – swojego rodzaju klasyka. Ma szlachetny aromatyczny smak, zawiera naturalne składniki o najwyższej jakości.

ac04d7aff73c713b51658796534dd9ba.png

Beluga Noble Night inspirowana imprezową atmosferą i estetyką luksusowego życia nocnego. 

Beluga Celebration to edycja specjalna wódki, poświęcona jubileuszowi destylarni. Technologia produkcji tej wódki jest czasochłonna i skomplikowana. Obejmuje podwójną platynową metalizację próżniową oraz powlekanie butelek złotym lakierem. Powstanie Beluga Celebration to hołd dla tradycji marki, a obecnie często stanowi prezent z różnych okazji jako symbol celebracji!

Beluga Transatlantic Racing stworzona na część zespołu żeglarskiego grupy Beluga. Unikalna formuła tej wódki wymaga dodania tradycyjnego dla wódki Beluga słodu jęczmiennego i jest oczyszczana w sposób tradycyjny poprzez przepuszczenie przez bawełniany filtr, dzięki czemu smak wódki jest miękki, czysty i elegancki. To trunek nie tylko dla prawdziwych wilków morskich!

74c54357814bb52c09ae05399f0c6958.png

Portfolio wódek Beluga to również Beluga Allure – seria wódek stworzona na cześć drużyny końskiej polo, Beluga Gold Line – limitowana edycja, adresowana do osób, które naprawdę cenią luksus. Każda butelka posiada własny numer seryjny, a smak tej wódki to efekt długich, twórczych poszukiwań specjalistów. Beluga Epicure by Lalique to efekt współpracy szlachetnej rosyjskiej wódki Beluga i legendarnego francuskiego producenta producenta kryształów i biżuterii. Co ciekawe, każda karafka, w której kryje się wódka Beluga, wykonana jest ręcznie.

c0e7a23638ffee07cb7b84720ca7f8cb.png

W trzech pierwszych kwartałach 2021 roku to wzrost sprzedaży wódki Beluga o 51% w Polsce. Świadczy to o tym, że my Polacy coraz częściej cenimy sobie luksus ale też produkt, który jednocześnie zachwyca smakiem i aromatem oraz jest na tyle uniwersalny, że pasuje niemal na każda okazję. 


Dodał(a): Katarzyna Lemanowicz Wtorek 21.12.2021