Poznajcie nową odsłonę marki adidas: Sportswear

Marka adidas wprowadza na rynek nową kategorię ubrań — adidas Sportswear, która idealnie wypełnia przestrzeń pomiędzy dedykowanym do zastosowań sportowych adidas Performance, a adidas Originals, czyli ubraniami stworzonymi do chodzenia na co dzień. Za strategię, ideę kreatywną, produkcję i działania z zakresu influencer marketingu odpowiada VMLY&R Poland.
IMG_6951.jpeg

Adidas Sportswear to unikalne połączenie sportowego luzu z eklektycznym stylem ulicznym, uwielbianym przez pokolenie Z. Kolekcję Sportswear wyróżnia mocna kolorystyka, uniseksualne kroje oraz nacisk na komfort i bezkompromisową wygodę. Co w niej znajdziemy? Wszystko. Od sneakersów, przez stylowe bluzy z kołnierzykiem, aż po ultramiękkie, dresowe spodnie. A każda część garderoby jest na tyle uniwersalna, by można ją było swobodnie łączyć z innymi elementami outfitu.

moder2.jpeg

Linia zadebiutowała w ramach kolekcji Spring Summer 2023, która obejmuje ubrania z inspirowanej piłką nożną serii Tiro Suit Up, model butów AVRYN, a także serie Express Dress, Express Jersey i Coach Jacket. Twarzą globalnej kampanii promującej kategorię została Jenna Ortega – netflixowa Wednesday z serialu o tym samym tytule. To nie przypadek, że adidas wybrał ją na promotorkę kampanii — aktorka jest światową ikoną Generacji Zet. 

"Dzięki nowym doświadczeniom uczę się i odkrywam coraz więcej stron siebie. Jestem wielką zwolenniczką wyrażania swoich dążeń, pasji i wartości — czy to poprzez to, co robię, czy to, co noszę, czy to, co wspieram. Dlatego byłam tak podekscytowana współpracą z adidas podczas nowej kampanii" – Jenna Ortega

moder1.jpeg

W polskiej odsłonie kampanii realizowanej przez VMLY&R Poland, pod hasłem „Wszystkie wersje Ciebie” udział wzięli: Kuba Moder, Łukasz Bogusławkski (Lookashh) i Oliwia Misztal, którzy wspólnie z marką udowadniają, że wygoda i styl nie muszą się wykluczać, a ubrania adidas Sprotswear pasują do Ciebie bez względu na nastrój czy okazje. Kampanię na platformach eObuwie i Modivo wspierają: Kasia Sawczuk, Evelina Ross i bracia Twins Style. Produkcję zrealizowała Papaya. 

W ramach kampanii stworzony został również filtr (gra) na TikToka pod nazwą „Twoja Wersja”, w którym użytkownicy mają możliwość własnej interpretacji hasła „Wszystkie Wersje Ciebie”, pokazując siebie w wylosowanej przez algorytm, zaskakującej sytuacji. 

obrazeczek.jpeg

Filtr na TikToka został stworzony przez Lens That. 
W ramach wsparcia kampanii adidas przygotował dodatkowe atrakcje. Za zakupy oznaczonych produktów z kolekcji Sportswear na klientów czekają kody z kwartalnym dostępem do newonce.club, a także vouchery Google Play. To niepowtarzalna okazja, by zapoznać się z materiałami ulubionych twórców lub poznać nowe treści. Pierwsze 10 osób otrzyma również dodatkowy prezent.

Dodał(a): CKM.PL Środa 15.03.2023