Condomania

Dwoje ludzi na bezdechu zamkniętych w gigantycznej prezerwatywie - oto marketing po japońsku.
condomania
Japoński sex shop internetowy Condomania stawia przede wszystkim na bezpieczeństwo. Zakupów i partnerów podczas bzykania. Dlatego bierze przykład sierżanta Franka Drebina z filmu „Naga broń”, który nakładał na siebie gigantyczną prezerwatywę przed wejściem do łóżka. Z tym że składnica zabawek erotycznych pakuje kochanków razem, po czym odsysa powietrze.

condomania
Olbrzymie worki imitujące prezerwatywy, to pomysł artysty zwanego Photographer Hal. Upodobał on sobie zamykanie w próżniowych pojemnikach ludzi i przedmiotów. Tym razem postawił na maksymalną bliskość dwojga osób. Jak mówi: „Ludzie są kompletni, jeśli są blisko siebie, a ni w pojedynkę”. Dlatego odsysa z worów powietrze, co jeszcze bardziej zbliża kochanków. `Żywe wkłady` biorą głęboki wdech by wytrzymać 10 sekund bez dostępu do tlenu. Fotograf robi zdjęcie i `śledziki` uwalnia.

condomania-3.jpg
Całość ląduje na plakacie, jako alegoria bliskości i jedności dwóch ciał. W wielkiej gumce na bezdechu. Nam to bardziej pachnie bondage i sado-maso.




MIŁOŚĆ W WORKU PRÓŻNIOWYM W OCZACH INNEGO JAPOŃCZYKA:
kawaguchi.jpg


Dodał(a): gianni Środa 07.05.2014

Komentarze

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
laluna644 (2014-11-26 14:15:31)
Jeśli nie wiesz jak prawidłowo wypełniać pisma urzędowe, skąd brać wzory, skąd czerpać informacje o pismach urzędowych to zapraszam na stronę http://e-urzedowe.pl Gdzie znajdziesz odpowiedzi na wszelkie nurtujące Cię pytania :) Zgłoś naruszenie
Adam Lider (2014-05-27 11:15:37)
Czasami sie zastanawiam czy ludzie zajmujacy sie mod ifotografi rzeczywiscie widza w tym wszytskim sztuke czy juz kopletnie brakuje im pomyslu i szukaja najglupszych mozliwych pomyslow aby wzbudzic zainteresowanie ludzi. Zgłoś naruszenie
Komentarze (2)