9 powodów, dla których mężczyźni oglądają porno

Laski dziwią się wam, że uwielbiacie filmy dla dorosłych? Pytają ile można gruchać frędzla nad kolejną produkcją xxx? Pokażcie im ten artykuł. Oto 9 powodów, dla których mężczyźni oglądają porno
onanizator.jpg
1. Genialny scenariusz
1. Policjantka zatrzymuje mężczyznę za przekroczenie prędkości. Wręcza mu mandat. Bzykanie. 2. Kura domowa nie może odkręcić słoika. Z pomocą przychodzi jej sąsiad. Bzykanie. 3. Żona przyłapuje męża z kochanką. Wydziera się i wymachuje rękami. Bzykanie!
Trzeba mieć prawdziwy talent, żeby napisać tak niesamowite historie. Te niesztampowe pomysły, niespodziewane zwroty akcji, oryginalne zakończenia! Iście Hollywoodzkie produkcje!

2. Znakomita gra aktorska

Aktorzy filmów porno to profesjonaliści w każdym calu. Ich dialogi są porywające, wiarygodne i doprawdy nie ma znaczenia fakt, że nawet twoja laska lepiej udaje orgazm.


3. Genialna ścieżka dźwiękowa
Jeśli już trafisz na produkcję z soundtrackiem jesteś prawdziwym szczęściarzem. Od razu słychać, że muzę do filmów xxx tworzą prawdziwe fachury! W końcu nie każdy potrafi zapętlić dwa dźwięki na krzyż w rytm stukotu pociągu.

4. Lekcja Kamasutry
Tylko z filmów porno możesz dowiedzieć się jak zostać prawdziwym demonem seksu, która pozycja najlepiej działa na biceps oraz, że można uskuteczniać seks na stojąco przez 40 minut. Tylko z porno dowiesz się również, że i tak wszystkie sztuczki i wygibasy są zbędne oraz, że nic nie jest w stanie zastąpić klasycznego loda.

5. Cycki i dupy
Nie ma na tym świecie niczego co relaksuje i odpręża bardziej niż widok dziewiczego cyca kołyszącego się równiutko w takt, niczym łódeczka na tafli jeziora. No chyba, że widok kołyszących się pośladków. Aż chce się powiedzieć: „twoja pupa jest hipnotajzing!”.

6. Lesbijki
Młode, piękne i rozwiązłe. Takie lesbijki uświadczysz tylko w dobrym pornolu! Gorące laski wyczyniają na planie wszystko, a nawet więcej, a ty możesz się rozpływać przed ekranem i marzyć, że kiedykolwiek przyjdzie ci gościć podobne w swojej sypialni.

7. Piszczące Japonki
Taka dawka decybeli tylko w operze i filmach porno! „Tak, tak, tak”, „nie, nie, nie”, „mocniej”, „szybciej”, „głębiej”, „dalej”… Jeszcze trochę i usłyszałbyś jodłowanie! W kategorii na najlepsze sex stereo bezsprzecznie dominują Azjatki. Podczas łóżkowych igraszek z ich udziałem nie wiesz już, czy to wyraz ekstazy, czy ból zęba.

8. Kopalnia wartości
Nawet kazanie proboszcza nie emanuje tyloma pozytywnymi postawami, co przeciętny pornosek. Różowe produkcje promują bezwzględne oddanie bliźniemu (szczególnie kobiet mężczyznom), nauczą cię, że należy się dzielić wszystkim co się posiada (również swoją żoną) oraz, że prawdziwy przyjaciel zawsze ci pomoże (przerżnąć sąsiadkę).

9. Nie ma to jak zjechanie na ręcznym na dobranoc.


Dodał(a): Karolina Pękalska Poniedziałek 07.05.2012

Komentarze

Wszystkie komentarze (12)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
Tom 39 (2012-08-29 10:47:17)
Dziewczyny też nie są święte i też oglądają filmy porno ,ale ogólnie artykuł jest dobry i zabawny. Zgłoś naruszenie
Amsterdam (2012-08-07 16:43:13)
hehehehe, uśmiałem się przy niektórych punkcikach :) Zgłoś naruszenie
tytus26 (2012-06-19 13:55:30)
7 jest dobre Zgłoś naruszenie
Krad (2012-06-05 23:55:00)
@Groteska i @LuraG podały ów 10 powód;) Zgłoś naruszenie
michal1477 (2012-06-05 21:16:28)
O Własnie kobiety słuchac sie LauryG Zgłoś naruszenie
boolee (2012-06-05 19:57:59)
Dziewczyny macie rację. Tak trzymać większość z nas (niezależnie od płci) lubi porno ale nie potrafi się przyznać. A co do artykułu to stek stereotypowych bzdur. Autor artykułu nie widział dobrych pornoli których koszt przekraczał cenę większości największych polskich superprodukcji. Zgłoś naruszenie
LauraG (2012-06-05 17:04:10)
Tak Groteska to prawda my też lubimy sobie pooglądać takie filmiki,nie wiem czemu niektóre kobiety zabraniają swoim facetom oglądać porno,powinny usiaśc i obejrzeć razem z nim taki film to czasem fajny wstęp do dalszej zabawy we dwoje:)) Zgłoś naruszenie
Groteska (2012-06-05 16:40:02)
Kobiety też oglądają porno, więc to nie jest wybitnie męska przypadłość. Zgłoś naruszenie
norbikai (2012-05-21 16:27:26)
hehe Zgłoś naruszenie
dr Jones (2012-05-08 18:48:17)
Wszystko jedno powody są naukowo poparte he he Zgłoś naruszenie
Komentarze (12)