Szwedzka przyszłość motoryzacji

Kolejne marki motoryzacyjne przedstawiają wizje przyszłości swojej branży. Do tego grona dołączyło także Volvo, które właśnie zaprezentowało koncepcyjne modele z serii 40.
volvo-compact-concept-cars-01.jpg

Jakie skojarzenia budzi w Was marka Volvo? Najprawdopodobniej bezpieczeństwo, stateczność, może klasę. Słowem, coś dosyć mało ekscytującego. To się jednak może zmienić, po tym, jak zobaczycie dwa najnowsze, koncepcyjne auta szwedzkiego producenta.

Nowe modele z serii 40 powstały bowiem w oparciu o CMA, czyli kompaktową modularną płytę, dzięki której szwedzki producent był w stanie nadać swoim autom, jak sam twierdzi, młodzieżowy charakter.

O zmianie grupy docelowej marki ze statecznych biznesmenów w średnim wieku, ceniących sobie wygodę i prestiż, na nieco młodszych użytkowników, może świadczyć także wykorzystanie Snapchata do promocji nowych Volvo. Hasłem tej kampanii było: „to nie jest auto twojego taty”.


Modele z serii 40 są także wyrazem wszechogarniającej mody na ekologiczny napęd. Dostępne będą bowiem w dwóch wersjach: hybrydowej, z 3- lub 4-cylindrowym silnikiem spalinowym Twin Engine plug-in, a także w wersji całkowicie elektrycznej.



Nowe koncepcyjne Volvo mają trafić na linię produkcyjną na początku roku 2017. Wtedy też przekonamy się na ile zmiana strategii przyniesie oczekiwane przez producenta rezultaty.






Dodał(a): Jakub Rusak Piątek 20.05.2016