Dawca adrenaliny

Jest piękny, drogi i zabójczo szybki. Wsiadaj, gaz do dechy i pędź do utraty tchu!
 Spyker
Mundur
Przód długo wyciągnięty ponad przednią oś. Pokryty drobną siatką wąski wlot. Niemalże płaskie reflektory. W tyle malutkie lampy, pośrodku rury wydechowe. Wnętrze auta to dominacja skóry i aluminium. Kokpit oraz zegary łudząco przypominające samolot. Elementy wnętrza do wyboru – wszystko w zależności od gustu, bo przecież nie od portfela.

Cywil
Wersję cywilną naszego bohatera napędza ośmiocylindrowa jednostka pojemności aż  4,2 litra! Każdy silnik jest osobno sprawdzany i wedle życzenia klienta od razu tuningowany. Moc nieprzerobionego silnika wynosi raptem 400 kM, tuning dorzuca mu kolejnych 50 dzięki czemu to auto naprawdę kopie.  Auto łapie setkę po 4,5 sekundach.

Armia
Spyker C8 CoupeLaviolette o mocy 450 kM. Wskazówka wskazuje setkę po 4,2 sekundach. Auto osiąga prędkość 306 km/h.

C8 Double pod maską także 450 koni. Setkę łapie po 4 sekundach i ciągnie maksymalnie 330 km/h. Auto przeznaczone na tory wyścigowe.

C8 Double 12S auto posiada bogatą paletę silnikową. Pod maską kryje się maksymalnie 620 koni! Do setki śmiga w 3,8 sekundy.

Spyder C8 T czyli pięćset dwadzieścia koni wydobyte z silnika o pojemności 4,2l.  

C8 Aileron najszerszy z gamy marki, osiągami nie powala.

Auto kosztuje w granicach 200 tys. Euro.

Nic tylko czekać na wypłatę i sru do salonu.



Dodał(a): Ostatni mohikanin Czwartek 12.04.2012

Komentarze

Wszystkie komentarze (5)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
szczepan0815 (2012-04-21 10:42:50)
w srodku wyglada jak w samolocie bajka szybka i bardzo droga ale wyglad marzenie Zgłoś naruszenie
Draculla (2012-04-17 20:50:11)
fajne cacko ale jakie drogie Zgłoś naruszenie
Slawek-73 (2012-04-12 22:24:30)
Ladny sportowy wyglad ,620 koni w C8 Double 12S to calkiem dobry wynik. Zgłoś naruszenie
dr Jones (2012-04-12 16:37:59)
Wygląd ma imponujący , jest czym zaszpanować Zgłoś naruszenie
pig benis (2012-04-12 11:37:10)
dziwnie ten spojler z przodu wyglada, troche jakby byl wyciety z kawalka blachy ale ciekawy ;) na nasze drogi terenowy bardziej bo tym wpadne w koleiny i juz tylko do gory bedzie mozna go zdjac z drogi ;p czyja to mysl techniczna? Japonczycy z 4 litrow pewnie by z 1200 koni wyciagneli heh Zgłoś naruszenie
Komentarze (5)