Promocja na Euro 2012

Polska i Ukraina są organizatorami euro 2012 i z tego względu bardzo istotna jest promocja tego turnieju.
Oba kraje wydały przecież ogromne pieniądze na przygotowanie się do tej imprezy włączając w to wydatki na budowę stadionów, części dróg, modernizację lotnisk, dworców i wiele innych drobniejszych projektów. Oczywiście stadiony będą nam służyły wiele lat po Euro i to jest pozytywny aspekt. Jednak stadiony wymagają odpowiedniego zarządzania, ponieważ jeśli będą wykorzystywane tylko do celów meczy ekstraklasy mogą nie przynosić zysków. Stadion w Poznaniu jest stadionem miejskim, z którego korzysta miasto, ale też dwa kluby piłkarskie jakimi są Lech Poznań i Warta Poznań. Stadion narodowy w ogóle nie będzie wykorzystywany do rozgrywek ligowych. Warto pomyśleć nad odpowiednim zarządzaniem stadionami, tak aby przynosiły zyski. Promocja euro to również zabawki, maskotki, plakaty i spoty reklamowe. Szczególnie powinno się emitować spoty w Internecie i telewizjach zagranicznych, aby przyciągnąć turystów i kibiców w lecie 2012 roku.

Dodał(a): CKM Poniedziałek 02.05.2011