Moda na sukces

Gwiazdy hip hopu wiedzą, że to szata zdobi człowieka. A gwiazda najlepiej wygląda w ubraniach projektowanych przez firmę, której jest właścicielem

hip hop


EMINEM
Najsłynniejszy biały raper świata, 39—letni Marshall Mathers milionom nastolatków na całej kuli ziemskiej mówi nie tylko jak żyć, ale i co nosić. Kolekcja Shady Ltd to przede wszystkim proste ciuchy hiphopowe, w jakich fan Eminema najlepiej będzie czuł się na jego koncercie.

JAY—Z
Firma odzieżowa Rocawear, założona 12 lat temu przez Jaya—Z, dzisiaj notuje roczną sprzedaż w wysokości prawie pół miliarda dolarów. Rocawear to przede wszystkim luźne ubrania i buty za kilkadziesiąt zielonych, ale Jay pracuje też nad luksusową marką S. Carter.


TUPAC SHAKUR
Świat szaleje na punkcie Makaveli Branded, „oficjalnej linii odzieżowej Tupaca”. Za wprowadzenie marki na rynek odpowiedzialna jest matka rapera (który, niestety, od 15 lat gryzie ziemię). W ciuchach Makaveli Branded nie straszny ci będzie nawet Bronx po zmierzchu.

50 CENT
Cudowne dziecko hip hopu zamienia w złoto wszystko, czego się dotknie. Teraz Fifty podbija świat dzięki G—Unit Clothing Co., firmie odzieżowej lansującej styl z biednych dzielnic Nowego Jorku. Raper zarobił już na tym kilkanaście milionów dolarów i wciąż pomnaża pieniądze

NELLY 
Pochodzący z St. Louis Cornell „Nelly” Haynes jr. projektował i sprzedawał T—shirty, zanim świat usłyszał o nim jako raperze. Dziś ten multimilioner liczy zyski ze sprzedaży hiphopowych ubrań Vokal oraz specjalnej serii Apple Bottoms przeznaczonej dla kobiet z obfitymi pośladkami.


Dodał(a): ckm Środa 16.11.2011