Kamery Sony

Polska po przeszło dwudziestu latach od upadku układu warszawskiego staje się miejscem, w którym zaczynają się interesować nie tylko wielkie koncerny czy sieci marketów ale również w coraz większym stopniu znane światowe marki.
Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się rynek odzieżowy. I nie chodzi tu tylko o wielkie marki sportowe typu Adidas, Nike (które zaprezentowało niedawno skąd inąd świetny model butów Lunarglide 3) czy też Puma ale przede wszystkim o marki ekskluzywne, które do tej pory nie uważały naszego rynku za zbyt atrakcyjnego dla sprzedaży swych produktów. Rosnąca ilość sklepów marek takich jak: Gucci, Versace czy chociażby Van Laack (pierwszy markowy butik otwarty w grudniu w warszawskiej Galerii Mokotów) świadczy o tym, że polski klient staje się coraz bardziej wymagający. Wszystkim pozostaje się więc tylko cieszyć, że mimo otaczającej nas niemal ze wszystkich stron biedy, każdy z nas będzie mógł zaznać odrobinę luksusu, chociażby podziwiając go przez sklepowe witryny.

Dodał(a): CKM Poniedziałek 02.05.2011