Esquire Polska

Słynny na całym świecie magazyn dla mężczyzn Esquire teraz w Polsce. 27 lutego 2015 roku ukazał się pierwszy numer polskiej edycji Esquire. Pismo będzie się ukazywało regularnie w cyklu dwumiesięcznym.
Esquire_01_2015aaa.jpg
Polska edycja magazynu dla mężczyzn Esquire Polska to 27. edycja na świecie obok m.in. brytyjskiej, amerykańskiej, chińskiej, rosyjskiej czy hiszpańskiej. Magazyn, obecny na rynku od 1933 roku, niezmiennie fascynuje i wskazuje właściwy kierunek nowoczesnym i inteligentnym mężczyznom.

Zapowiedź pojawienia się na rynku magazynu Esquire, dał już numer pilotażowy, który pojawił się w Polsce 2 grudnia 2014 roku i trafił do ściśle wyselekcjonowanych odbiorców ze świata kultury, sztuki i mody. Esquire Polska będzie się ukazywać w regularnej sprzedaży jako dwumiesięcznik, począwszy od numeru marcowo-kwietniowego, który ukazał się na rynku 27 lutego 2015 roku.
Esquire Polska prezentuje dziennikarstwo na najwyższym poziomie. Oprócz wywiadów z inspirującymi ludźmi sukcesu, w piśmie obecne są pogłębione teksty o sztuce, filmie, technologii, ekonomii i sporcie. W Polskiej edycji, znalazły się najbardziej charakterystyczne elementy Esquire, takie jak Man at His Best, czy ESQ&A. Redakcja przygotowała też m.in. rubryki styl i instrukcja obsługi, czyli humorystyczny poradnik dla mężczyzn. W magazynie pojawiły się także zapowiedzi wydarzeń kulturalnych, wywiady i sesje z udziałem najlepszych fotografów i wybitnych osobowości.

W pierwszym numerze:
Bohaterem pierwszego numeru Esquire Polska jest Dawid Ogrodnik. O zawodzie aktora i życiu opowiada również Jan Englert i Michael Caine. W numerze znalazła się m.in. rozmowa Pawła Smoleńskiego z ukraińskim pisarzem Jurim Andruchowyczem  o wojnie, Rosji i naszej przyszłości. Ponadto redakcja przygląda się najważniejszym wydarzeniom kulturalnym i twórcom – m.in. wystawie Andrzeja Wróblewskiego w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie i postaci malarza.

„Esquire to magazyn dla nowoczesnego, inteligentnego i świadomego mężczyzny, który nie musi nikomu niczego udowadniać.” – mówi Filip Niedenthal, redaktor naczelny tytułu. Oprócz niego zespół redakcyjny tworzą: Grzegorz Sobaszek, Maria Fredro-Boniecka, Bartosz Gałkowski, Marta Kaczanowska i Marcin Kasprzak.


Dodał(a): Esquire Polska Piątek 27.02.2015