Gwiezdny bilon

Jeśli jesteś miłośnikiem filmów fantastycznych George’a Lucasa, to wydaj kasę na... kosmiczną kasę

star wars

Nowozelandzcy fani „Gwiezdnych wojen” twierdzą, że w całym kosmosie nie znajdzie się miejsca, w którym ta saga filmowa jest kochana tak, jak w ich ojczyźnie. To, że mają rację właśnie udowodniła mennica Nowej Zelandii – oto pojawił się zestaw 40 wzorów naprawdę kosmicznym monet. Każda z nich ma nominał 2 tamtejszych dolarów (ok. 6,4 zł) i jest pełnowartościowym środkiem płatniczym na wyspie Niue (terytorium stowarzyszone z Nową Zelandią). Piękne monety wykonano m. in. ze srebra i ozdobiono efektownymi, kolorowymi podobiznami bohaterów tej ponadczasowej serii.


A więc za monety z podobizną Księżniczki Lei sugerujemy zakup pisemka z seksownymi panienkami. Za te z Mistrzem Yodą – mądrą książkę. Za bilon z Darthem Vaderem – papierosy. Kilka monet z włochatym Chewbaccą może natomiast przydać się u fryzjera. Jeśli kochasz Gwiezdne wojny, to lepiej się nie ociągaj, bo seria jest limitowana i będzie bita tylko do 2014 r.


Dodał(a): Alex DeLarge Środa 28.09.2011

Komentarze

Wszystkie komentarze (6)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
MirekRonin (2011-11-22 03:39:21)
Nie rajcują mnie ani Gwiezdne Wojny tak jak niektórych, ani zbieranie monet. Jones ma rację. Gwiezdne Wojny to prawdziwa maszynka do robienia pieniędzy. Zgłoś naruszenie
dr Jones (2011-11-12 19:36:39)
To znów jakis kolekcjonerski gadżet , Gwiezdne Wojny to prawdziwa maszynka do robienia kasy Zgłoś naruszenie
T_W_I_N_1 (2011-10-02 20:54:55)
mnie też to nie bawiło i nie bawi :) Zgłoś naruszenie
M4rcin (2011-10-02 17:21:10)
Widząc tylko zdjęcie myślałem, że to jakieś limitowane wydanie filmów na Blu-Ray co w sumie fajnie mogłoby wyglądać. Co do monet fajna sprawa dla fanów, sam ich nie kolekcjonuje, a jeżeli chodzi o Gwiezdne Wojny to fanem chyba jestem w jakichś 60 - 70% ;D Zgłoś naruszenie
j0k3r (2011-10-02 13:10:17)
ja akurat nie lubie gwiezdnych wojen ;p Zgłoś naruszenie
Eddie (2011-10-01 23:34:14)
Szaleństwo ! ale wiedzą jak robić interesy na swoim sukcesie. Zgłoś naruszenie
Komentarze (6)