Pora doktora: Moja dziewczyna krwawi po seksie

Dlaczego plamienie po stosunku powinno niepokoić

seks

Moja dziewczyna zaczęła brać pigułki antykoncepcyjne i teraz po każdym numerku znajduję na prześcieradle jakieś plamki krwi. Czy to aby nie jest groźne? Czy niczym się od niej nie zarażę? Powiedzcie, bo trochę się boję...
Snopyy z internetu


Dziewczyna krwawi po stosunku, a ty martwisz się o siebie? Proponujemy, byś namówił swoją dziewczynę na wizytę u ginekologa. Opisywane przez ciebie krwawienie może być skutkiem infekcji lub zaburzeń miesiączkowania. Te ostatnie szczególnie często zdarzają się w pierwszym miesiącu przyjmowania pigułek. W takim wypadku możliwe, że lekarz zaleci jej zmianę dotychczas stosowanego środka na inny.

NIESAMOWITE LASKI W CKM.TV



Dodał(a): ckm Czwartek 13.10.2011

Komentarze

Wszystkie komentarze (7)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
wiktorek06 (2012-01-09 00:23:35)
pozdrawiam śledziki Zgłoś naruszenie
mgreta (2011-12-17 15:18:00)
temat ciezki ale filmik extra Zgłoś naruszenie
wronskib (2011-12-04 09:29:27)
no cóż ciężki temat Zgłoś naruszenie
MirekRonin (2011-11-21 03:08:04)
Ninja, nie każdy jest altruistą ;). Zgłoś naruszenie
dr Jones (2011-11-05 17:51:20)
Super sesja (filmik). Zgłoś naruszenie
ninjaMajonez (2011-11-05 00:15:50)
no cóż niektórzy nie potrafią przestać myśleć tylko o sobie... Zgłoś naruszenie
wisien87 (2011-10-16 08:59:44)
najlepiej niech przestanie je brać Zgłoś naruszenie
Komentarze (7)