Jessica Rose - mistrzyni stałych obrazków

Jessica Rose to urocze dziewczę z Wysp Brytyjskich. 23-letnia Angielka jest modelką i influencerką. Z pierwszym wiesz o co chodzi, ale kim do diabła jest influencerka?

Nazwa tego zajęcia (choć traktowane jest to również jako zawód, za chwilę dowiesz się czemu) wzięła się od angielskiego słowa „influence”, co oznacza wpływ. Może zaczynasz kojarzyć o co chodzi...

Przypomnij sobie niektóre z koleżanek na Instagramie, które wklejają zdjęcia z oznaczeniem np. producenta płatków śniadaniowych (bo dostały paczkę fit musli) lub firmy kosmetycznej (bo dostały błyszczyk). Czasem trafią się im ciuchy, a czasem jedzenie. Nieliczne mogą dostać zlecenia za gotówkę – wtedy opłacą jeszcze rachunki.

Jessica Rose pewnie już w tym kręgu się znalazła, ale dziewczyna para się również modelingiem, więc zapewne za polecanie produktów czy usług swoim niemal 300 000 fanów na Instagramie dostaje kieszonkowe.

Ale dla niej najważniejsza jest dobra zabawa, bo podkreśla, że w swojej pracy uwielbia podróżować  i poznawać nowych ludzi. Jej towarzyszką, zwariowaną wariatką jest inna modelka i influencerka Joanna May Parker.



Jessica założyła też kanał na YouTube, ale chyba kreatywność i zapał jej siadły, bo wypuściła zaledwie kilka filmików, z czego w kilku ostatnich pokazuje darmowe zabiegi, jakim się poddała, a zanim nagrała coś konkretnego, zaczęła od rejestrowania odpowiedzi na pytania widzów. Do tego prosi o sugestie tematyki swoich produkcji, co coraz mniej będzie przypominało jej produkcje.

Może brzmimy prześmiewczo, zawistnie, ale to jedynie konstruktywna uwaga wobec  dziewczyn, które wyglądają świetnie, ale nie mają pomysłu na siebie i desperacko próbują być gwiazdami social mediów. Lepiej dwa razy przemyśleć takie kroki, bo może wyjść obciachowo. Czasem po prostu lepiej skupić się na stałych obrazkach, nie ruchomych, bez dźwięku.




Dodał(a): Adam Wawrzyniak / fot.: instagram.com/jessica_rose_uk Poniedziałek 12.12.2016

Komentarze

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
Komentarze (0)